Nekad Superbaklava | Medlem ansökning (zimma_36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Superbaklava

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam jovic

Vad är ditt discord namn? shawarma761

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 1990

Berätta om din karaktär. Dragan Vlahovic jr är 20år och uppväxt i balkan och kom till sverige vid 15års ålder för att jobba och försörja sin familj.
När han var liten ville han spela fotboll och såg mycket upp till fotbollsspelaren dusan vlahovic som spelar i juventus.
Men när han flyttade till sverige så behövde han börja jobba direkt och hade inte tid för fotbollen så han började jobba hårt och sedan flyttade han till unive för att fortsätta sin jobbkarriär. Dragans intressen är bilar, fotboll och sitt lands historia och är väldigt social med ett hett temperament. Dragan vill inrikta sig inom bilmekaniker jobben och vill alltid vara aktiv för dom som har problem med bilen eller bara vill komma dit och försöka söka jobb där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp då jag har mycket erfarenhet inom rp på andra engelska servrar. Jag följer regler strikt för att undvika att bli bannad och kommer se till så att andra också gör det. Jag inriktar mig i yrkes rpn och inte i det kriminella vill vara där för kunder oftare än vad t.ex meko är nu för tiden så kommer också bidra med att hålla yrkena inom bilar i staden aktiva.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara spelar för att vinna och själv ha kul utan också se till att dom andra (motparten) också har roligt i ett scenario. Det är viktigt att man inte bara spelar för ens egen vinst i en rp server.

Hur hittade du Unive? Min vän visade mig servern

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka