Accepterad super-danne69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luletus

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153234466/

Ditt Hex-ID: 1100001471b4222

Vad är din discord tagg? super-danne69#3686

Vem var det som bannade dig? 1.rajan

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
försökte få polisen efter mig och lallde med dom alltså cop bait och sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va hos bloods och så blev dom stormade och jag var på vägen och så hetsade jag lite mot en polis och gjorde så han ej kunde köra iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va helt rätt att banna mig men jag gjorde det ej för att få polisen efter mig jag gjorde de för att jag tyckte att de va lite roligt men nu i efterhand ångrar jag mig otroligt mycket och kommer aldrig göra om de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men många felaktiga banns och många sv banns under den tid jag ej rpa seriöst och va icke medlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? åkt där ifrån så fort polisen kom och om dom skulle åkt efter skulle jag stannat då jag ej hade något olagligt på mig och har körkort ig och då kunde vi gjort ett längre scenario av de till exempel

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man inte ska vara i närheten av polis medvetet när man rpar krim då polisen är kriminellas inte vill bli tagen och behöva sitta inne och ej lalla med polisen för att få deras uppmärksamhet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka