super-danne2
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Blev bannad för typ två år sedan för fusk och minns knappt vad som hände, fick heller inte något bevis eller se något bevis på varför jag blev bannad
Tar du ansvar för det som hände? ja
Vad har du lärt dig sedan dess? ja har gått en bra tid nu och ångrar det jag gjorde
Varför ska vi ge dig en till chans? jag skulle vilja börja spela igen och vill bevisa att jag har lärt mig av min bann
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej jag har inget bevis som stödjer min överklagan förutom att jag inte kan gå med i dcn längre
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Blev bannad för typ två år sedan för fusk och minns knappt vad som hände, fick heller inte något bevis eller se något bevis på varför jag blev bannad
Tar du ansvar för det som hände? ja
Vad har du lärt dig sedan dess? ja har gått en bra tid nu och ångrar det jag gjorde
Varför ska vi ge dig en till chans? jag skulle vilja börja spela igen och vill bevisa att jag har lärt mig av min bann
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej jag har inget bevis som stödjer min överklagan förutom att jag inte kan gå med i dcn längre
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: