Accepterad super-danne | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

super-danne

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? noel

Vad är ditt discord namn? .superdanne69

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Hussien, han är 19 år gammal och har en bror som heter adam, Adam och Erik växte upp tillsammans med deras lilla syster Alma. De levde ett hyfsat normalt liv tills Adam och Erik var 13 år gamla, deras lillasyster Alma fyllde 8 år och skulle iväg med mamma och pappa på en utflykt, adam och erik fick stanna hemma eftersom de var sjuka. Utflyktyen gick som det skulle tills de skulle åka iväg, Pappa mohammed valde att ta en genväg för att de skulle snabbare hem, han körde väldigt fort och körde dessvärre av vägen, Eriks pappa dog direkt på plats och även hans lillasyster. Mamman överlevde med väldigt allvarliga skador men avled dessvärre på sjukhuset på grund av de allvarliga skadorna. Erik och adam blev tvingade till att splittra på sig och Adam hamnade på hans mamma sida där de var en rik familj som tog hand om honom. Erik hamnade på hans pappa hos hans farster som var väldigt fattig och han levde ett tufft liv genom tonåren med problem i skolan medans hans bror fick högsta betyg i alla ämnen. Åren gick och Erik hamnade på den kriminella sidan där allt började med drogsmuggling och han arbetade sig uppåt i marknaden. Adam startade ett väldigt framsgångsrikt företag vid namn HUSSEIN AB som sålde som smor. Allt forsatte så här tills de nu var 19 år gamla och Erik läste i tidningen att HUSSEIN AB åkt dit för skattefusk, Adam slapp fängelse men var tvungen att ge bort företaget till staten på grund av de stora skulderna han fått av skattefusket. Erik tog nu kontakt med sin bror och de lärde känna varandra igen och bestämde sig att starta om på nytt, de skulle göra affärer ihop, frågan är om de skulle hålla på den lagliga eller kriminella sidan? de får tiden avgöra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att hjälpa communityt och bidra till servrarna. För att jag ska kunna göra det måste jag lägga ner hårt arbete för att leverera det bästa. Mitt rollspel kommer troligtvis vara polis för att jag gillar att jobba med jag kan också bidra genom att spela väldigt seröst, inte lalla , och skapar bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens i att vinna scenario är motsatsen till att man inte måste vinna scenariot menas att istället t.ex om man blir jagad av poliser för att man kör för fort och sedan lämna i ett scenario för att vinna är väldigt och mortpartens är då tvärtemot att man spelar klart scenariot på roligt sätt och istället flyr från polisen eller låter de ta dig så att det blir ett roligt och bra scenario för att på så sätt bli det en bra rp nivå och då blir det att man ska spela scenariot bra och inte lämna och spela för makt och pengar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan reglerna för jag har spelat här innan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget jag kan komma på

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka