Brakan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Jag vet exakt vad jag har gjort fel och att jag kommer tänka på det extra mycket i framtiden men snälla kan jag få en unban för jag är bannad i 5 dagar vilket kanske inte är det roligaste att bli bannad för en sån liten sak och bli bannad så länge jag hade inte brytt mig om det var 1 dag men nu när det är så litet fel jag gjort så tycker jag att man brode få en unban eftersom jag vet vad jag har gjort för fel. jag blev liksom bannad i natt för att jag körde för fort i torget vilket inte var sunt för nuft men jag skulle kanske tänkt på att loggat ut innan för jag vaknade klockan 7 igår och satt uppe till typ 01:00 eller nånstans där och då var jag ganska trött och inte tänkte på vad jag gjorde.