Nekad Sunshineee | Ban Överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sunshineee

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877437787/

Ditt Hex-ID: 11000013e18f54d

Vad är din discord tagg? googloplexis

Vem var det som bannade dig? skoovby12

Bild på banmeddelande: ssss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag höll i 2 personer när jag cyklade och samtidigt som jag hoppade på cykeln så att det skulle gå snabbare. Det var dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina 2 kompisar hade nyss blivit skjutna av några grabbar. Så jag plocka upp dem och så började jag cykla mot sjukhuset. Då valde jag att hoppa samtidigt så att det skulle gå snabbare för annars cyklar man i 30 km/h vilket är riktigt långsamt. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% mitt egna fel jag borde aldrig ha hållit i 2 personer samtidigt som jag cyklar. Jag borde tagit högst 1 person åt gången eller kanske inte någon alls på en cykel för då blir det dålig rp. Sedan borde jag också inte ha hoppat med cykeln så att det skulle gå snabbare. Det är mitt fel och jag ångrar mig enormt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte dem för de var för över 1 år sedan men gissar att det kan vara lall då jag inte riktigt visste hur man rpade då. Jag har lärt mig och rpa nu och gör stora, bra scenarion som är roliga för alla partier.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hoppat med cykeln för att gå snabbare. Jag borde bara ha åkt normalt och låtit det ta lite tid. Jag borde inte haft bråttom. Jag skulle ha åkt helt normalt och inte försökt åka snabbare. Jag borde också aldrig ha hållit någon när jag cyklade det var jätte dumt och kommer aldrig göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hoppa när jag cyklar för att gå snabbare. Jag borde bara ha åkt normalt. Men jag visste inte att det var en regel så förlåt mig. Jag ber om ursäkt och kommer aldrig repetera detta igen. Jag kommer aldrig mera bära någon på cykeln heller. Det var dumt av mig förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka