Nekad Sunshineee | Ban Överklagan [Jonthe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sunshineee

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877437787/

Ditt Hex-ID: 110000136aaef5b

Vad är din discord tagg? gregernegern_13166 vet att det låter konstigt men det är menat att vara gregern äger fast man kan inte ha ä

Vem var det som bannade dig? Jonthe

Bild på banmeddelande: Untitlessssssd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte in i en person. Vilket klassas som vdm. Jag är rätt så ny till fivem så vet inte alla regler. Men det var ett regel brott. För honom såg det säkert bara ut som att jag gjorde det mycket och utan någon rp. Men han har länge varit hetsig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb höll på o säga dåliga saker om mig och min familj. Samt höll han på att vandalisera min bil och tog sönder glasrutan. Så jag åkte in i honom så att han skulle sluta men då hetsa han mera och börja slå bilen mera så jag valde att köra ifrån för han var beväpnad och jag blev rädd så jag åkte in i honom innan så att jag skulle haft tillräcktligt tid att komma bort därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är mitt fel till 100% jag borde aldrig ha åkt in i honom även fast han skulle slå på min bil och hetsa. Jag lär mig från detta och detta kommer aldrig att hända igen. Jag är ledsen för att jag förstörde rpn. Det var dumt av mig och jag ångrar mig rejält mycket. Förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte dem för de var för över 1 år sedan men gissar att det kan vara lall då jag inte riktigt visste hur man rpade då. Jag har lärt mig och rpa nu och gör stora, bra scenarion som är roliga för alla partier.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha åkt på personen även fast han höll på att ta sönder min bil. Jag borde bara ha stuckit från platsen och inte brytt mig. Men jag tar åt mig mycket när folk säger sånt, det är sån min karaktär är så jag valde att åka på honom. Men jag borde aldrig ha gjort det. Jag ångrar mig mycket och om jag skulle kunna gå tillbaka i tiden skulle jag aldrig ha gjort det. Jag har lärt mig nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte åka på personer även fast de är aggressiva. Jag har lärt mig att rpa bättre och låta saker bara gå. Jag har lärt mig att man aldrig ska vdma någon och hur man ska agera i sådana scenarion. Jag har lärt mig mycket av denna bannen och ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka