Nekad .Sunkan | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Sunkan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197972233132/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Sundkvist

Vad är ditt discord namn? .Sunkan#2892

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter James Bomb. (En skämtsam version av Bond för de som inte fattade det) Och han tror sig vara häftig vilket han enligt uppgifter inte alltid är. Han kommer från de djupa skogarna i dalarna och tycker mycket om fina bilar, helst sportiga och snabba men de flesta olika sorters bilar går in under James "intresseradar". Han gillar också alkohol, unna sig en bira på en tisdag är inget han ångrar. James är av den medelgamla kategorin, 25 år och försöker passa in genom att umgås med den lite coolare typen av folk vilket det verkar finnas rikligt av på denna server. Även fast James inte är känd för att vara en gangsterboss så gillar han att verka som en trots att han egentligen är en nobody. Har han den snabbaste bilen på någon träff så undgår det ingen, flexa sina prylar är inget han skäms för. Sverker tar livet lite med en klackspark och kan ofta byta dialekt lite beroende vem han pratar med, träffar han en go göteborgare så blir även James en riktig go gubbe! Bakom ratten blir han ett större trafikhot eftersom fart är det som James älskar mest här i livet, dock har han mer respekt för sin omgivning i centrum än ute på motorvägen om man säger så. James brukar klicka med de flesta eftersom han är öppen och ger alla en ärlig chans att visa gott intryck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja få en lite större roll på servern, att få min röst hörd på ett annat sätt. Jag skulle också vilja bli anställd eller till och med chef över ett whitelistat jobb och därför kände jag att det var dags att ta tag i sin "karriär" och ansöka om att bli Medlem på Unive. Det som jag kommer bidra med på denna server är realistisk och mogen RP, jag är flexibel och kan därför anpassa mitt RPande beroende på vilket jobb, vilket intresse eller vilken status jag har.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern har ofta mycket folk online vilket tyder på att servern är väl gjord och det lockar mig också till att spela mer på den. Om jag hade blivit medlem på denna server hade det varit som ett bekräftande på att ni vill ha mig här och det skulle locka mig till att vara mer aktiv och driven både i RPandet och i Dc osv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via serverlistan i FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skapa roliga scenarion, det gör RPandet mycket roligare och lockande. Tjäna pengar och få fina prylar är såklart också roligt men det brukar ofta komma lite på köpet när man spelar mycket och är online ofta. Det som jag tycker om lite extra med just denna server är spelarantalet, det gör så att det uppstår nya scenarion med nytt folk varje dag vilket gör RPandet och spelandet roligare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Eftersom att jag märkt att det finns en del yngre spelare på servern så tycker jag att en bra målsättning är att vara en förebild och RPa föredömligt för de nya och lärande spelarna. Samtidigt finns det också många äldre och mer erfarna RPare än mig så att jag också kan få lära mig ännu mer inom RPandet. Ett mål som är lite enklare att tydligt märka att man uppnått måste ändå vara att bli chef på något whitelistat jobb. Det är en bekräftelse på att man kan RPa bra och är uppskattad bland folk. Det är för mig ett bra kvitto på att jag gör något rätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka