Accepterad .Sunkan | Medlem ansökning [Sandberg] (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Sunkan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197972233132/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Sundkvist

Vad är ditt discord namn? .Sunkan#2892

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter James Bomb (en komisk variant av the one and only James Bond) och är född 1995. Alltså en medelålders kille som är intreserrad av bilar, brudar och tatueringar. Hans största drömmar är att han ska få äran att få vara chef över något företag, helst civilt. Men han är öppen för den kriminella världen också. En cigarett eller två är inget han tvekar över att unna sig. James tycker mycket om att laga och pimpa bilar vilket gör det möjligt för honom att ta på sig många olika jobb som kan uppstå för James. Min karaktär tycker väldigt mycket om snabba bilar, att blåsa på lite för fort där det är olämpligt att köra i sådana hastigheter är inget som är ovanligt för James, dock tar han alltid konsekvenserna på bröstet, han är ingen smitare! Blir han stannad av polisen eller krockar med någon så gör han alltid rätt för sig, betalar böter/fakturor och kollar till den han krockade med. James har haft en tuff uppväxt och om man trycker på fel knappar så far man själv ta konsekvenserna. (Vad ni än gör, dra inga "Din mamma" skämt med honom, det gör honom galen!)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem eftersom att jag bidrar till rolig och seriös RP, jag har bra erfarenhet av RP och personligen tycker jag att det är den roligare typen av RP, att RPa för roliga scenarion istället för att RPa för att bli rikast eller få mest makt eller så. Jag kommer vara aktiv och kommer kunna agera förebild för folk som är nya till RPn.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt mycket folk vilket skapar roliga och speciella scenarion hela tiden. Det skapar möjligheter att träffa på folk lite överallt vilket får staden att verka mycket mer livad än en server med kanske 40 pers online. Staffs och ägare är aktiva och tar hand om servern bra, det får mig också mer taggad på att ta nästa steg på denna server och bli medlem eftersom att jag vet att det är seriösa och proffsiga staffs på servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern i FiveMs server lista

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att skapa roliga scenarion vilket det ofta blir på denna server har jag märkt. Så mycket folk som det är på denna server är som upplagt för att det ska skapas nya och unika scenarion hela tiden. Ett till mål som jag också vill uppnå vilket är väldigt svårt med så mycket folk men ändå möjligt är att försöka bli den där killen som många vet vem den är genom att vara glad och öppen med alla man träffar. Både poliser som kriminella.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Eftersom att Unive har det mesta, både gamla, nya, oerfarna och väldigt erfarna spelare på servern så är mitt mål att höja min och andras standard på sin RP. Att jag kan ta efter och lära mig av de som är mer erfarna av RP än mig och samtidigt kunna lära upp de som är nya i RPandet genom att RPa föredömligt och unikt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara denna

Godkänd efter intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka