Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198043622957/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebbe#2013
Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 1991
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sune Wilhelmsson, 23 jordsnurr. 200cm lång.
----------------------------------------------------------------------
Backstory.
Sune föddes i Stockholm, hade sin tidiga uppväxt i stadsdelen östermalm.
Han blev skickad till en internat-skola tidigt i sitt liv efter att hans mycket framgångsrika far som drev en
Guldkedje butik blev skjuten i ett grovt rån.
Hans moder hade alkoholproblem och kunde inte ta hand om honom.
Sture, Sunes äldre broder fick då ta över förmyndarskapet...
Bröderna kom inte riktigt bra överens, Sture var väldigt kontrollerande och retsam, det fick Sune att känna sig underlägsen.
Efter en förlust i tennis på skolan var det dags att släppa ut all frustration och hat mot brodern.
Han tog tennisracket och slog Sture hårt mot knäskålarna, flertal gånger tills båda hans ben var brutna.
Två polisbilar dök upp på platsen, och Sune räckte upp händerna över huvet...
Hans liv fortsatte därefter ensam på gatan utan pengar i fickan, men det var inga problem för Sune, han var grabben med guldbyxorna, pengar drogs till han som en magnet.
Med en gloria på huvet kunde han sälja vad som helst, droger och strippor blev hans nya liv...........
-----------------------------------------------------------------------------------------
Om karaktären:
Sune har en psykopatisk persona. Väldigt ytlig, något svår att läsa av men en hög karisma.
En stark motvilja och cynisk inställning.
Har en mycket hög levnadsstandard och spenderar snabbt alla pengar han tjänar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ha chansen att utveckla mitt RP. Jag kommer med min karaktär leva mig in i rollen och sprida mycket nöje!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server med mycket möjligheter, och communityn verkar härlig från det jag har sett.
Hur hittade du Unive? Upptäckte Unive på Twitch.tv
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att utvecklas socialt och även "progressa" min karaktär.
Att ha kul och träffa nya människor eller karaktärer så att säga är också viktigt för mig!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utifrån karaktären. Att bli igenkänd på gatan, och en god affärsman.
Får se vart det tar mig, slutmålet är oskrivet
Kommer luta mig åt det kriminella hållet. Butiksägare, drugdealer, maffiaboss.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? Sebbe#2013
Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 1991
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sune Wilhelmsson, 23 jordsnurr. 200cm lång.
----------------------------------------------------------------------
Backstory.
Sune föddes i Stockholm, hade sin tidiga uppväxt i stadsdelen östermalm.
Han blev skickad till en internat-skola tidigt i sitt liv efter att hans mycket framgångsrika far som drev en
Guldkedje butik blev skjuten i ett grovt rån.
Hans moder hade alkoholproblem och kunde inte ta hand om honom.
Sture, Sunes äldre broder fick då ta över förmyndarskapet...
Bröderna kom inte riktigt bra överens, Sture var väldigt kontrollerande och retsam, det fick Sune att känna sig underlägsen.
Efter en förlust i tennis på skolan var det dags att släppa ut all frustration och hat mot brodern.
Han tog tennisracket och slog Sture hårt mot knäskålarna, flertal gånger tills båda hans ben var brutna.
Två polisbilar dök upp på platsen, och Sune räckte upp händerna över huvet...
Hans liv fortsatte därefter ensam på gatan utan pengar i fickan, men det var inga problem för Sune, han var grabben med guldbyxorna, pengar drogs till han som en magnet.
Med en gloria på huvet kunde han sälja vad som helst, droger och strippor blev hans nya liv...........
-----------------------------------------------------------------------------------------
Om karaktären:
Sune har en psykopatisk persona. Väldigt ytlig, något svår att läsa av men en hög karisma.
En stark motvilja och cynisk inställning.
Har en mycket hög levnadsstandard och spenderar snabbt alla pengar han tjänar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ha chansen att utveckla mitt RP. Jag kommer med min karaktär leva mig in i rollen och sprida mycket nöje!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server med mycket möjligheter, och communityn verkar härlig från det jag har sett.
Hur hittade du Unive? Upptäckte Unive på Twitch.tv
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att utvecklas socialt och även "progressa" min karaktär.
Att ha kul och träffa nya människor eller karaktärer så att säga är också viktigt för mig!
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utifrån karaktären. Att bli igenkänd på gatan, och en god affärsman.
Får se vart det tar mig, slutmålet är oskrivet
Kommer luta mig åt det kriminella hållet. Butiksägare, drugdealer, maffiaboss.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Senast ändrad: