Accepterad Sune Åkman | Medlem ansökning [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sune Åkman

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvin-#1834

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Sune är en man vid 22 års åldern och har sedan länge drömt om att få bo i staden unive år 2023 så fick han och hans familj möjligheten att flytta till staden Unive eftersom pappan hade fått ett nytt jobb där huset som dom köpte var en stor villa med många rum och en fotbollsplan på baksidan Sune brukade spela fotboll varje dag med hans kompis isac, Sune och isac var bra kompisar med varandra, när isac och Sune var 17 år så började dem bli ovänner dem slutade ha kontakt med varandra och slutade träffas, när Sune var 19 år så hade han inte så mycket pengar, han visste att han inte skulle kunna bo kvar om han inte började betala sin lägenhet så han behövde skaffa ett extra jobb eftersom han kunde inte leva på det han tjänade i från sitt fiske jobb så han började träffa andra kompisar som var kriminella han började först med att vara en springpojke och sälja allt knark han fick bra med pengar och började kunna betala hans hyra han fick börja med grövre och grövre saker inom gänget han fick t.ex. börja följa med när dem skulle förhandla med andra gäng vart man får sälja och vart man inte får sälja, en dag när Sune skulle med på ett möte mellan gängen så började de bråka båda gängen så det slutade med att hans bästa vän i gänget dog. efter det försökte Sune dra sig ut ur gäng grejerna men det funkade ej så han flyttade till staden Unive och nu verkar ingen veta vart han är

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hel del på denna servern. Jag har spelat fivem i 1500+ timmar och därför vet jag hur man ska bete sig i alla situationer så att det blir en så bra rp nivå som möjligt. Jag kommer att bidra med en himla massa roliga scenarion som många kommer att komma ihåg från denna server. Jag tror att jag kommer förbättra rpn lite på denna servern då jag är en rätt hjälpsam person som hjälper hjärna dom som är nya.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta är en fråga som många inte gör när det handlar om rp och det är därför många servrar blir ner stängda. Jag har mycket erfarenhet och vet alltså då va detta innebär och det är själva nyckeln till att en rp ska kunna fungera och det handlar om att man aldrig ska spela bara för att vinna allting till sig själv. Man ska kunna förlora saker men fortfarande vara glad över att det hände istället för att tänka på att man kanske förlora en pistol eller en bil. Man ska alltså låta andra vinna också och att det ska kunna vara roligt ändå och man ska inte vara en sån person som sätter sig i support direkt efter ett sånt scenario där man förlorat.

Hur hittade du Unive? via en kompis

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka