Nekad Sune Åkman | Medlem ansökning [hannes ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sune Åkman

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alvin-#1834

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sune Åkman och är 22 år gammal. En vanlig morgon i Sunes liv består utav att gå upp runt 10-12 och röker lite. Sune är en person som gillar bilar mycket så efter han har rökt tar han sin bil och åker iväg för och träffa folk och äta god mat. Att prata med folk hjälper Sune på många olika sätt som exempel att han får en lugn stund där han kan prata om vad som helst och ha det härligt. Sunes uppväxt var för det mesta bra förutom att hans pappa dog när han var 15 år. först kom han inte till skolan och missa ganska mycket sedan när han kom tillbaka så kom han ikapp väldigt snabbt för han har alltid varit ganska smart. Sune har ett stort intresse för bilar speciellt tyska sportbilar som Audi/ Bmw. Han drömmer om att en gång få äga en rs6. Det leder till att Sune jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrken. Sune blir aldrig rädd om någon skriker på honom för då skriker han högre. Sune har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå ungefär 5 stycken som han är nära med. Det tycker inte Sune är någon stort bekymmer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga, långa, seriösa och sociala scenarion. kan alla regler i huvudet så det är inget problem bra rp men vill såklart utveckla och bli ännu bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är inte bara du som ska vinna utan man ska låta andra vinna också så man ska inte hoppa in i support bara för minsta lilla grej liksom om jag är polis och råkar ta upp pistol istället för taser och så.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive via min kompis

Nekad utveckla de två sista frågorna lite mer och ansök igen om 24h!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka