Nekad Sune Åkman | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sune Åkman

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Alvin

Vad heter du på discord? A L V I N#7235

Hur gammal är du? 09-02-16 men jag är mogen för min ålder.

Hur många timmar har du på Fivem? 677,5

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli falck chef för att jag vill kunna göra dem anställda på falck bra/bättre så att dem arbetar bra och samt har bra rp. Jag vet även en hel del om yrket. Och jag vet även hur man ska bete sig då jag har jobbat hos falck tidigare. Jag är även vädligt aktiv vilket kommer göra att jag har mycket tid att lägga på falck chef. Jag vill också bli chef för att kunna anställa bra personer som verkligen vill bli anställda. Och jag gillar väldigt mycket att rpa och att hjälpa andra ingame samt göra staden bättre. Jag vill även bli chef för att jag känner att jag kan dem sakerna som en falck chef borde kunna jag kommer även vara noga med roller som folk har t.ex bitr och sånt så att jag väljer rätt och bra person som blir det så att jag inte väljer en som inte är bra på att rpa så att dem blir bitr chef, och jag kommer även inte sparka vem som helst för jag måste ha en anledning för kan inte t.ex sparka ngn för att de råkade göra ett fel. Och det som får mig också att vlija bli chef är att jag vill göra rp:n roligare för om chefen kan rpa bra sen anställer folk som kan rpa bra och kan om jobbet så blir det roligare för dem andra som rpar. Samt så har jag jag var högt upp satt på falck innan och enligt mig så tyckte jag att jag gjorde ett väldigt bra jobb. Jag vill även bli chef det för att det verkar vara roligt som chef på ett sånt jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på falck innan då jag var högt uppsatt och jag visste hur man skulle bete sig och jag hade bra rp och enligt mig så jobbade jag väldigt bra.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Isak Isaksson han är född 2000-02-16 och han bor i staden med sin fru Sofie. Isaks barndom var inte super bra för när han var liten så drack hans mamma mycket, och Isaks pappa var aldrig hemma. Isak hade 1 bror som var 3 år yngre än honom han hette Karl. Isak och Karl brukade alltid rymma på helgerna eftersom det var då hans mamma drack som mest. Isak vaknade en dag och fick beskedet om att hans mamma hade gått bort efter en bil olycka. Isak blev chockad och han tänkte att han inte hade någon stans att bo nu för att hans pappa hade inte varit hemma på flera veckor och nu är hans mamma borta. Isak och han bror fick flytta till ett barnhem som de bodde i tills Isak fyllde 15 år för då så släpptes dem och det var en familj som adopterade Isak och Karl, dem flyttade till en gård. I den familjen så fick han och Karl lära känna 2 nya personer det var Agnes och Liam. De bodde på gården med sin familj och på gården brukade Isak få laga bilar med sin låtsas pappa, Isak tyckte att det var jätte kul och det var hans nya intresse. Isak flyttade från gården 4 år senare då han flyttade ihop med en tjej som han hade träffat och det var Sofie. Dem flyttade till staden. Och än idag så har inte Isak fått någon kontakt med sin riktiga pappa. Dem enda Isak har kontakt med är Karl, och den den familjen gå gården. Och Isak och fortfarande intresse för bilar så han försöker just nu få jobb som mekaniker.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar
15:05-00:00 har ingen tid så kan vara uppe till 00:00 om jag orkar
Tisdagar
14:50-00:00 har ingen tid så kan vara uppe till 00:00 om jag orkar
Onsdagar
13:10-00:00 har ingen tid så kan vara uppe till 00:00 om jag orkar
Torsdagar
14:55-00:00 har ingen tid så kan vara uppe till 00:00 om jag orkar
Fredag
13:10-hur länge jag orkar
Lördag
Från när jag vaknar tills jag går och lägger mig
söndag
Från när jag vaknar tills jag går och lägger mig

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka