Nekad Sundis05 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sundis05

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Swayde0/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Sundis#1314

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2022

Berätta om din karaktär. En litte äldre man som kommer från finland med ett finskt bryt när han ska prata, Dåvarande alkolist och MC gängare men då har fått lämna finland pga MC gänget då när han lämna gick dom emot han och flyde till svergie tidigt på 2000 talet började studera men var inte hans grej kan prata flytande svenska men ibland kan han bryta.
Marko då karaktären jag spelar har ochså en kriminell bakrund och då han även i svergie utför kriminela aktiviteter, han blir ovänner med många och ser ut som en idiot för att pengarna inte riktigt räkte till vad han hade planerat.
Marko höiyvä som han heter är en snäll men ändå elak grabb inget man vill ha med att göra i ett bråk då han är väldigt stor i mun och kan förtrycka sig snabbt. Hans intressen är att känna pengar snabbt men ändå spendera dom, stor bil/MC intresse.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med mycket rolig och minnes full rolespel/scenarion är rolig och kan få folk att skratta om jag vill jag personligen tycker att unive är en Unik server har då spelat mycket på engelska servrar men har lite problem med min engelska och vill börja spela på svenska servar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriösa scenarion men även skratt och humor scenarion, kommer se till att alla har något att reda ut och lista ut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag förstår det så är det väll att JAG har alltid rätt och det är alltid JAG och det ska det inte vara.

Hur hittade du Unive? Via sökande även på YOUTUBE/TWITCH där jag har tyckt det ser väldigt roligt ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka