Nekad Sundis05 | Ban överklagan [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sundis05

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Swayde0/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? *Gelepano*#1314

Vem var det som bannade dig? Lucas!

Hur lång tid var din ban? Permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korruption, Tog ut massor av pengar ur företags kassan utan tillstånd

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fel aktig ban dom fick aldrig höra min backrund till varför jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte en bil till mina kriminela aktiviterer sedan så gjorde jag inte så mycket gick och la mig dagen efter så var min DC bombad av folk och då insåg jag att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att vara korrupt som jag förstog de så är de inte en regel skrev me massor av polare och dom sa ochså att de var en felaktig ban Staffs fick inte höra min historia till varför jag gjorde det har en bra anledning till varför jag gjorde det då tog ut pengar ur företagets kassa utan lov skrev även /me stänger av kamerorna där för att få det så realistits som möjligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit som lärdom att läsa igenom reglerna nogrant och ordogrant och även googlat på saker jag inte har förståt riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fråga om lov men jag menar jag är krim och då borde det ändå vara logist att jag inte komma fråga om den summan pengar jag tog ut ur marja lisas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget om jag ska vara ärlig har läst igenom så bra jag bara kan och förstår inte hur staffen kan banna mig så snabbt utan att förstå min sida av hela historian

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår detta.

Så om jag forstod detta rätt tog du ut pengar ur företagskassan för att kunna köpa saker till dina "kriminella aktiviteter" och då försökte råna era företagskassa? Du får inte ta ut pengar ur kassan utan tillstånd vare sig det är för kriminella aktiviter eller om du ska göra något annat, du måste ha fått tillstånd. Vi ser stenhårt mot korruption och det borde du också veta om eftersom vi taggar alla i jobb dcn om dehär med korruption o om att vi tar hårda åtgärder mot de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka