Nekad Sund16_ | Ban Överklagan[SpiKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tacos

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199072282851/

Ditt Hex-ID: 1100001424808e3

Vad är din discord tagg? tacos#9721

Vem var det som bannade dig? SpiKen

Bild på banmeddelande: bild_2023-05-08_093634987.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en emote abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till piren för att en kille skrev på twitter att han behöver skjuts, då åkte jag dit och tänkte prata lite med honom då en man kom fram till mig och bad mig skjutsa en kille till sjukhuset, såg i OOC att han som bad mig skjutsa den döda till sjukhuset även var helper men la inte märke till ett namn, åkte sedan till sjukhuset och när jag kom fram var det låst överallt, då skrev han jag bar på att man får glitcha in om det är låst osv, då frågade jag hur man gjorde det för tänkte att man fick det med tanke på att jag sett massor av folk glitcha in och ut ur byggnader flertal gånger, då frågade jag honom hur man gjorde det och då skrev han exakt hur jag gjorde, några sekunder senare så blir jag bannad för emote abuse i 4 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var felaktigt med tanke på att jag utförde den men tycket att det var lite orättvist då jag inte riktigt visste om att man inte fick det för jag har sett så många göra det och även att han skrev att jag fick det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad men har även blivit unbannad då men det var väldigt länge sen och handlade om korrumption inom yrke, jag lärde mig av det och blev istället en krim och jobbar med det nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva /report och bett någon komma och öppna sjukhuset eller skrivit ut i twt och frågat om någon hade nycklar så de kunde komma och rädda denna mannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte får emote abusea och att jag ska reporta det om jag ser någon som gör det framför mig. Även att jag ska reporta eller tweeta om det är låst på sjukan så någon kan komma och öppna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Även att jag blev bannad för mild lall i en timme men lärt mig att inte bråka med folk utan anledning

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka