- Förbjuden
- Meddelanden
- 92
- Reaction score
- 13
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Ditt discordnamn: tacos#9721
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2006
Varför ska just du bli staff? Anledningen till att jag skulle vilja bli staff på unive handlar mestadels om att jag vill att alla ska få en bra chans att få uppleva bra och seriös RP, även att jag gillar att hjälpa folk med saker och som staff så får man ofta göra det genom att prata med folk i support, hjälpa med småsaker och även besvara frågor på hur man RPar bra och hur man gör saker osv.
Vill även bli staff för att kunna sätta stopp för alla som lallar runt, dem går med och börjar spela på unive för att förstöra och för att den är öppen för alla med mycket personer som spelar. Jag ser lallare hela tiden, folk som powergamear, folk som inte RPar på skador och även folk som emote abusear osv. Jag vill sätta stopp fr att detta och känna att jag kan göra någon skillnad, genom att bli en staff medlem så kan jag faktiskt hjälpa till att stoppa alla lallare osv.
Jag kan även ett stort antal olika kommandon som är viktiga när man är en staff medlem.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 4-8 timmar per dag, runt 9-10 timmar på helger, är även inne tider då inte så många är inne, alltså på veckodagar mellan 8-12 typ.
Allt detta beror på jobb, schema i skolan osv.
Hur länge har du spelat på Unive? Har kört på unive till och från sen 2021, men har varit medlem nu sen April
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheter som staff i FiveM, men har däremot massa erfarenheter som staff från andra olika spel, där ett av dem är minecraft när jag var mindre, även på rust servers osv.
Jag har ganska mycket koll på olika kommands, är även servervakt och därför tycker jag att det räknas lite som erfarenhet. Känner även många SV och helpers.
Här är några av dem kommandon som jag kan
/ped (ger pedmeny)
/sqlunban (unbannar folk med deras hexid)
/sqlban (bannar folk sålänge man skriver in)
/svban (bannar i en timme)
/sc (staffchatt typ)
/sqlbanoffline (bannar folk som är offline med deras hexid)
/tpm (teleporterar till sin waypoint)
/dv (tar bort bil)
/spec (speccar en person)
/specoff (slutar specca)
/toggleid (se vilka IDs som är nära)
/togglename (amma sak som ovan fast man ser namn)
/freeze (fryser spelaren)
/unfreeze (avfryser spelaren)
/goto (gå till spelaren med det ID't)
/giveitem (ger föremål till spelare)
/revive (återupplivar någon)
/noclip (man blir osynlig och kan flyga runt o specca folk)
/setjob (om man ska ge någon ett job t.ex gäng via gängid)
/skin (ger spelaren en skinmeny/klädmeny)
/m (som ett dm till en viss person)
/who (får info om personen är medlem osv)
/ban (stänger av folk)
/banhistory (ser hur många gånger någon har blivit bannad)
/bring (drar en person till dig/teleporterar en person till dig)
/kick (kickar ut någon temporärt så de kan komma in igen direkt)
/addkey (ger en nyckel till dig själv)
/sqlsearch (ger hexID från karaktären)
och även några få fler men är även redo på att lära mig nya!
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte riktigt men helst inte donation, men om det är det ända tillgängliga är det klart jag tar det.
Ditt discordnamn: tacos#9721
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2006
Varför ska just du bli staff? Anledningen till att jag skulle vilja bli staff på unive handlar mestadels om att jag vill att alla ska få en bra chans att få uppleva bra och seriös RP, även att jag gillar att hjälpa folk med saker och som staff så får man ofta göra det genom att prata med folk i support, hjälpa med småsaker och även besvara frågor på hur man RPar bra och hur man gör saker osv.
Vill även bli staff för att kunna sätta stopp för alla som lallar runt, dem går med och börjar spela på unive för att förstöra och för att den är öppen för alla med mycket personer som spelar. Jag ser lallare hela tiden, folk som powergamear, folk som inte RPar på skador och även folk som emote abusear osv. Jag vill sätta stopp fr att detta och känna att jag kan göra någon skillnad, genom att bli en staff medlem så kan jag faktiskt hjälpa till att stoppa alla lallare osv.
Jag kan även ett stort antal olika kommandon som är viktiga när man är en staff medlem.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 4-8 timmar per dag, runt 9-10 timmar på helger, är även inne tider då inte så många är inne, alltså på veckodagar mellan 8-12 typ.
Allt detta beror på jobb, schema i skolan osv.
Hur länge har du spelat på Unive? Har kört på unive till och från sen 2021, men har varit medlem nu sen April
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheter som staff i FiveM, men har däremot massa erfarenheter som staff från andra olika spel, där ett av dem är minecraft när jag var mindre, även på rust servers osv.
Jag har ganska mycket koll på olika kommands, är även servervakt och därför tycker jag att det räknas lite som erfarenhet. Känner även många SV och helpers.
Här är några av dem kommandon som jag kan
/ped (ger pedmeny)
/sqlunban (unbannar folk med deras hexid)
/sqlban (bannar folk sålänge man skriver in)
/svban (bannar i en timme)
/sc (staffchatt typ)
/sqlbanoffline (bannar folk som är offline med deras hexid)
/tpm (teleporterar till sin waypoint)
/dv (tar bort bil)
/spec (speccar en person)
/specoff (slutar specca)
/toggleid (se vilka IDs som är nära)
/togglename (amma sak som ovan fast man ser namn)
/freeze (fryser spelaren)
/unfreeze (avfryser spelaren)
/goto (gå till spelaren med det ID't)
/giveitem (ger föremål till spelare)
/revive (återupplivar någon)
/noclip (man blir osynlig och kan flyga runt o specca folk)
/setjob (om man ska ge någon ett job t.ex gäng via gängid)
/skin (ger spelaren en skinmeny/klädmeny)
/m (som ett dm till en viss person)
/who (får info om personen är medlem osv)
/ban (stänger av folk)
/banhistory (ser hur många gånger någon har blivit bannad)
/bring (drar en person till dig/teleporterar en person till dig)
/kick (kickar ut någon temporärt så de kan komma in igen direkt)
/addkey (ger en nyckel till dig själv)
/sqlsearch (ger hexID från karaktären)
och även några få fler men är även redo på att lära mig nya!
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte riktigt men helst inte donation, men om det är det ända tillgängliga är det klart jag tar det.