Accepterad SunBorn18 | Medlem ansökning [W!BO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SunBorn18

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198336033920/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? SunB4rn#9161

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elend Bajzer, han är runt 20 årsåldern, han har även syrianskt ursprung han var alltid fattig när han var mindre, han hade inte råd med mat och kläder, eftersom att han var fattig så behövde han kämpa för sitt bästa genom att bli kriminell, det gick dåligt i början med pengar och droger men han började lära sig mera och mera när han träffade andra kriminella personer. Han började snabbt göra storra mängder pengar och blev respekterad av sin omgivning, men sen så hamna han i problem med några personer han kände, de letade efter han I området och hittade han tillslut och misshandlade han så grovt att han var tvungen att flytta till Unive och börja ett nytt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag borde bli medlem är för att jag kör Fivem dagligen och kan nästan allting om spelet, jag älskar verkligen att rollspela på Unive servern, jag är en riktig seriös rollspelare som kommer köra servern ordentligt och mycket. Vill verkligen hitta ett bra jobb som passar mig och vill även försöka bli riktig förmögen på spelet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra roleplay, kommer alltid göra mitt bästa för att göra rollspelen på Unive bättre, kommer även bidra med skratt och positiv energi oavsett jobbet jag har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska göra allt för att jag ska vinna scenarion, jag ska kunna ge motståndarna en chans att vinna.

Hur hittade du Unive? Genom en vän

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka