Accepterad SumoN | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SumoN

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199036426024/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Cronberg

Vad är ditt discord namn? SumoN#2458

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Gomez på 24år som drömmer om ett lyxliv. Han gillar också att jobba för att driva samhället framåt i utvecklingen. Hans starkaste intressen är bilar över lag nya som gamla, helst nya. Han är en ganska glad person om inget skulle göra han riktigt besviken, då kan han bli riktigt sur. I en tidigare stad han levde i blev han utsatt för rån nästan varje dag så de har gjort att han har de svårt att lita på folk. Som sagt så vill han leva ett tryckt och lyxigt liv men många snälla vänner som man kan lita på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer försöka bidra med att samhället är tryckt och inte stökigt. Och att de jag kommer jobba med sköts som de ska, då jag kört lite på serven utan medlemskap så märker jag hur mycket mer man kan göra med det. Plus att de yrken som finns inte gör sina jobb ibland t.ex. falk jobbar väldigt sällan när man har råkat krocka sin bil. Så jag vill för mestadels ha medlemskap för att kunna skaffa jobb. Jag vill finnas där det brister lite. Alla rättigheter man får när man har medlemskap vill jag komma åt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den är stor på mängden folk som spelar på Unive och hur duktiga alla är på att rollspel. Och den sköts väldigt bra utifrån de lilla jag spelat på den.

Hur hittade du Unive? Har kollat mycket på Live Streams då har jag sätt att många spelar på serven vilket gjorde mig mycket intresserad, utan dom kanske jag inte hade hittat serven. Många har också rekommenderat den här serven som den bästa på five M. Så hittade jag den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul på serven och lära känna folk i rollspelet samtidigt som jag ska spela seriöst. Litet mål jag har är ju att bli lite känd på serven typ som en lokalkändis i min roll. Som den snälla och trevliga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska ha många vänner, plus att jag vill bli en bättre rollspelare överlag. Med mycket fokus på koret RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej ingen annan. Då jag vill fokusera på en och inte fler.

Senast ändrad:
Godkänd efter intervju! Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka