Nekad sultan6769 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sultan6769

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199648703650/

Ditt Hex-ID: steam:110000164a384a2

Vad är din discord tagg? sultan6769

Vem var det som bannade dig? v8an

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-02 154728.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för han pc checka mig för fusk men hade inget fusk men hade ett montage på datorn och för jag var med i en fusk dc som jag inte ens visste om att jag var med i

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt börja med att jag fick indragna roller för jag tydligen var med i en fusk dc det visste jag inte ens själv om men de va jag sen så kollade jag alla mina dc jag var med i och då såg jag att jag va med i tz project och jag kollade i den och jag var bara medlem i den dcn vilket betyder att jag aldrig har köpt fusk för då ha man kund rollen märkte jag eftersom jag kollad allas roller men sen lämna jag den dcn och idag så skulle han pc checka mig så jag laddade ner den där scan saken och där såg man att jag inte hade fusk det jag hade som han först trodde var fusk var olk.exe men de är outlook men sen var det inge mer med det sen kollade vi min capcut och där hade jag ett unive montage och ett nordix montage vi kollade först unive montaget och där såg man att jag inte fuska sen kollade vi nordix montaget och där såg man också att jag inte hade fusk sen efter det kollarde vi vad jag hade ladat ner där hade jag inte heller något sen kollade vi tillåtna hot där hade jag tydligen något men visste inte var det var eftersom det inte stod något namn sen kollade vi mina filer där var det inte heller något så dom hitta inget fusk eftersom jag aldrig fuskat eller haft fusk men det fanns tydligen tillräckligt med bevis men vart bannad för montage vilket jag förstår felet och ångrar mig verkligen och ber om ursäkt för för jag fattar hur dåligt de ser ut för servern om man lägger upp det och sen så var det också för jag var med i fusk dc men tycker inte jag ska bli bannad för de efter pc check efter som dom såg att jag inte fuskat eller haft fusk så jag fatta montage bannen men sen så sa han att det fanns tillräckligt med bevis sen så deffa han mig och snacka med snake tror jag och då sa dom att jag skulle bli bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då jag hade montage på datorn och jag var med i en fusk dc och jag förstår verkligen att ja gjort fel men har aldrig fuskat och kommer aldrig göra det för det är så himla tråkigt och jag ber verkligen om ursäkt och jag förstår allt men vill jätte gärna spela på unive för alla mina irl vänner kör här och vill rpa med dom och tycker det har varit mina bästa tider på fivem här på unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle aldrig gjort något montage sen skulle jag tänkt på vad jag var med i för discords men förstår verkligen allt och villa verkligen ha en andra chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag man ska inte göra montage och man ska tänka på vilka discord man är med och och jag har lämnat den dcn och tagit bort montaget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka