Nekad sultan | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sultan

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Användarnamn: sultan

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck chef

Vad heter du IRL? Sultan-abu tayea

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 475,5

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att det är roligt att vara chef och det är mycket jobb och hålla koll på, jag kan prata på ett bra sätt med kunderna och jag kan få alla som jobbar där sköta sig på jobbet.Och just nu är det inte så många som är annställda så om jag får jobbet som falck chaf så har jag någon som vill bli biträdande. jag kan mycket och under alla tider jag har jobbat som falck så har jag virit den som jobbar mest av alla.jag tycker mycket om bilar,att laga de och tvätta de.jag har haft intresse för detta jobbet sen jag var liten.Om jag blir chef så kommer jag anställa flera personer för att just nu är det bara jag som jobbar och ingen hjälper mig och jag hinner inte gå på alla larm själv,blir jag chef så ska jag anställa många som kan hjälpa till med larm.Och jag är den som har jobbat mest av alla när vi var många i jobbet även om jag blir chef så kommer jag fortsätta göra mitt bästa och ha roligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat förut och jag kan mycket om jobbet, och jag jobbar som falck nu men jag vill gå vidare till chef och fixa så att det är bättre på falck.jag jobbat INTE för pengar utan att det är så roligt och jag tycket om det.jag kan laga bilar och jag gillar jobbet.För ut jobbade jag på gunillas för att jag gillade bilar.

Berskiv din karaktär? Det är en person som gillar bilar och kan mycket personen heter Sultan knx och personen gillar sitt jobb och gör sitt bästa.Sultan-knx har ingen kriminäll bakrund men hans pappa dog av ett skott för att han hålde på med gäng samma med hans bror dog av att något gäng knivhugde honom och hans mamma dog av droger,det är därför han är familj lös men han vill jobba som vanliga människor.Sultan lär sig snabbt av sina misstag och gör alldrig om de.Sultan-knx jobbar just nu som falck och vill gå vidare och bli falck chef för att vara en förebild för att han vill visa att om min familj hålde på med gäng så ska jag vara en bra person.Sultan-knx har gillat bilar sen han var lite och det är därför han jobbar som falck han jobbar för att han gillar jobbet och inte för pengar.Sultan-knx kan myxket och lär sig snabbt när han gillar något.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-8tim,10-11 tim i helgarna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, varför inte jag älskar multistaden och jag kommer aldrig lämna den, man kan inte lämna den i en dag.Jag ÄLSKAR servern det är den bästa servern jag spelat på och jag ska alldrig sluta spela på den.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej,Multistaden är den bästa servern

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
skulle vilja +repa men tyvärr så blir det en
-rep pgr av att du har suttit och sagt att du ska vara ganster

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka