Nekad sultan | Ban överklagan [Toxxic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sultan

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Användarnamn: sultan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026443730/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: sultan.king

Vad är din discord tagg? knx#3091

Vem var det som bannade dig? 5Billy

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad i discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fearrp och sa till staff jag kommer att börja på en annan server fast det kommer jag inte att göra. Jag blev bannad för att jag gjorde fel vilket jag vet att det var fel men jag ville aldrig förlora mina grejer så snälla kan jag få unbann. Jag slösade staffs tid för ingenting vilket jag inte ens borde snacka med de på grund av om jag har gjort fel då ska jag acceptera det för att om jag har gjort fel då är det fel. Jag döda billy när han drog upp yxa men jag lovar att jag har lärt av mig av mitt misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att billy skulle råna mig så att han drog fram en yxa sen efter döda jag han med kniv vilket är fearrp. Sen efter gjorde jag en ban överklagan som blev godkänt och jag blev från discorden pga jag var på dåligt humör och kalla staff för fula ord. Jag ångra mig så hemskt mycket jag lovar att detta kommer aldrig att ske igen. Jag blev godkänd på min banöverklagan på ingame men inte på discord så jag gick in och rpa lite och så blev jag bannad för: Bannad i discord, så jag snacka med min vän Omar och bad han att sätta sig i support och säga till hur jag mår och att jag ber hemskt mycket om ursäkt och att jag aldrig kommer att göra så, då sa de att jag får göra en banöverklgan satt en högre staff kan neka den eller godkänna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel pga om jag inte drog upp kniv då skulle inget av detta ha hänt så man kan säga att det var jag som starta hela problemet. Men jag saknar jätte mycket att rpa här och det var aldrig meningen att säga så till staffen jag lovar, det var bara att jag var på jätte dåligt humör när jag blir bannad pga då har jag inget att göra och jag vill inte heller bara svika multistaden sådär bara att lämna nej utan ändå om jag är bannad då får jag bara göra en banöverklagan så är det bara. Jag lovar att saken kommer aldrig att ske igen och om det gör det då får ni banna mig så länge ni vill. Jag älskar multistaden jag lovar att jag inte kommer att säga så igen. Jag älskar er alla ha en jätte trevlig helg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg faktist

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag skulle aldrig dragit upp kniv och dödar billy för att då skulle inget ha hänt. Jag fearrpade och det vet jag också och jag borde aldrig ha sagt något till staffsen jag borde bara acceptera det som har hänt på grund av att det var jag som gjorde fel men om jag inte gjorde det då skulle jag kunna snacka med staffsen. Jag lovar jag skulle aldrig svika multistaden, ok kanske jag sa att jag skulle börja på en annan server men jag lovar det kommer jag inte att göra tills att multistaden inte finns längre men jag kommer fortfarande vara med Philip om han startar en ny server men jag tror inte att multistaden kommer att gå bort så jag kommer aldrig att sluta på multistaden. Om multistaden går bort slutar jag hela fivem och säljer min dator. Jag köpte en dator för att kunna rpa här i multistaden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att aldrig fearrp och inte svika era regler. Jag har lärt mig jätte mycket av allt som har hänt och jag kommer aldrig göra en lika stor misstag jag lovar. Ok kanske jag gjorde en jätte stor fel men snälla för min skull ge mig unbann jag har utvecklat väldigt mycket. Jag brinner för att bli unbannad. Jag har inte viljat spela med mina vänner på grund av att jag vill bara spela på multistaden och dom spelar på bryggeriet och jag vill inte spela med de på grund av att jag vill aldrig svika multistaden så snälla snälla kan jag få unbann jag har gjort allt för att kunna få det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka