Accepterad sultan | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sultan

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Användarnamn: sultan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026443730/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: sultan.king

Vad är din discord tagg? knx#3091

Vem var det som bannade dig? 8Ax3l och 5billy

Hur lång tid var din ban? alltid-P-bann

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad i discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fearp-iade och dödade billy när han hade en yxa framför mig och d väldigt fel och på discorden var jag på dålig humör och jag tänkte inte vad jag säger så jag bara sa något fult men nu jag har ångrat mig så jävligt mycket jag vill bara in och rp-ia igen.Sen jag blev unbannad av vinsy ig men jag var bannad i dc så jag spelade medans jag var bannad i dc och nu blev jag bannad för att jag var då bannad i dc och spelade ig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. alla gör fel nån gång jag och en människa var i min bil sen människan tog upp en yxa mot mig för att hota mig sen jag hade på mig en kniv och jag tänkte varför inte döda hen sen när hen dog så sa de att jag skulle hoppa i support,när jag kom in i support så var de lite otrevliga mot mig de bannade mig för fearp och rdm och de var så otrevliga så att innan jag lämnade supporten så sa jag att jag alldrig ska spela på eran server då valde de att banna mig från eran dc sen jag gjorde en bannöverklagan om att jag var bannad ig då blev den godkänd men jag var fortfarande bannad i dc så jag spelade medans jag var bannad i dc och då blev det den hära bannen och jag ångra mig så mycket för att jag gjorde så och jag ska ej göra om det alla gör fel och misstag och mitt misstag ska ALLDRIG hända igen det kan jag lova.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag hade fel jag borde tänkt lite extra men jag ångra mig så mycket för mitt fel som jag har gjort.Jag döda ju han när han hade en yxa mot mig vilket är fearrp men jag ångra mig så himla mycket. Om jag inte gjorde något skulle inget ha hänt och jag har lärt mig jätte mycket av mitt misstag. Om han döda mig skulle bara 1 sak ha hänt och det är att jag skulle dö men ändå om jag dör jag kan bara trycka muskel G och då kommer sjukvårdare, det var bara onödigt att döda han. Sen när jag döda han bad de mig att sätta mig i support efter sa jag: Jag hatar er ni bannar mig hela tiden och jag blir bara nekad på mina banöverklagan. Så arg blir jag när jag blir bannad på multistaden och jag var knappt på bra humör på grund av att jag kom precis hem och jag sa äntligen och spela sen var jag på dåligt humör också men jag lovar att det aldrig kommer att ske igen. Jag ber hemskt mycket om ursäkt Billy och att det aldrig kommer att ske igen. Men efter gjorde jag en ban överklagan som blev godkänd av vinzzy och jag gick in och rpa lite sen blev jag bannad för Bannad i Discorden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg,men alla fel som jag har gjort de har alldrig hänt igen så jag lär mig av mina misstag snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja,jag borde tänka lite innan jag säger mina ord men jag tyckte att de var otrevliga och de hade ingen respect.Jag borde inte ens döda billy på grund av att det är fel att göra så men jag tänkte sådär jag vågar inte döda han men jag vill inte bli av med min kniv för hur mycket jag har kämpat så jag valde att döda han. Jag lovar att jag kan rpa men jag borde tänka till att jag kunde också få ban men inget jag tänkte på på grund av att jag var jätte rädd att bli av med min vapen så jag bara döda han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och jag ångrar mig så mycket att jag har sagt så och gjort så ,Men alla gör fel och lär sig av sina fel så jag ÖNSKAR från hjärtat att ni kan ge mig en till chans att RP på eran vackra server.jag har faktist saknat multistaden och drf vil jag alldrig göra fel igen och jag älskar multistaden för evigt., Jag kommer också att bidra med rolig och positiva rp nivå, men ibland kan jag kanske råna folk på grund av att det är pengar knas till att betala mat osv.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka