Nekad sultan | Ban överklagan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sultan

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Användarnamn: sultan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026443730/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: sultan.king

Vad är din discord tagg? knx#3091

Vem var det som bannade dig? 1Gubben

Hur lång tid var din ban? 3dagar 1 dag har gått

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog upp min kniv medans en annan människa hade kniven mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev hotad med en kniv sen jag hade min kniv på mig och då tog jag fram den och dödade människan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag hade fel och ska ej göra om det

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg faktist men alla gånger jag har gjort fel så har jag lärt mig och alldrig gjort om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag kunde lyssnat och sedan gått vidare men jag var stressad för att jag hade mycket saker på mig men jag kommer fixa det till nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja,mycket jag hoppas att ni kan förlåta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka