Nekad sultan | Ban överklagan [KING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sultan

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Användarnamn: sultan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026443730/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: sultan.king

Vad är din discord tagg? knx#3091

Vem var det som bannade dig? 1pontus

Hur lång tid var din ban? 35 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gick ut från servern när jag var i ett senareio

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rånade ett butik och jag hade många saker på mig så polisen stannar mig och jag vill inte att polisen ska ta mina saker så jag väljer att gå ut från servern och det var fel dock borde inte gjort så

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag hade mycket fel och jag ångra mig att jag gjorde det ska ALLDRIG göra om det

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer ej ihåg faktist men alla gånger som jag blivit bannad så lärde jag mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja,jag borde stannat i servern och rp-iat klart senareiot men jag var stressad för att jag hade många saker på mig som jag inte ville att polisen skulle ta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja,mycket att ALLDRIG lämna servern när det pågår ett senario och jag ber hemskt om ursäkt det var mitt fel och jag ÅNGRA mig så jävligt mycket för det misstaget jag gjort men jag ska lova mig själ att alldrig göra om så och rp-ia bättre nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka