Nekad Sulle98 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sulle98

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isse

Vad är ditt discord namn? rs6s#4500

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isse Karlson 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark smart trogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att bidra med mycket bra rp då ja är väldigt snäll och följer alltid reglerna då ja brinner för rp verkligen. Jag kommer vara en väldigt lojal spelare för de är en väldigt bra server och ja kommer gärna börja på dennna server då för har hört att ni ska ha bra rp också och de gör att andra blir bättre på rp också. jag kommer också göra servern till en bättre plats igenom att hjälpa folk när det behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer också sprida vidare servern till folk och göra mitt bästa
för att servern ska utvecklas som server, men även att höja rpn
genom att ge alla en rolig rp nivå och inte bråk och att alla ska
kunna känna att dom inte behöver hjälp av staff och att man inte
tror att man kan spela som man vill.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte måste vinna hela tiden utan att man kan spela även om det kräver att en motståndare vinner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej , är ny men har spelat förut

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? gröna zoner, man får inte skjuta på gröna zoner såsom torget sjukhus osv . vdm att man inte ska använda ett fordon för att döda någon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive och spenderat mycket tid i servern, har över 500 timmar på bara unive och har varit staff, medlem, krim och haft många chef roller( spelade när servern hette multistaden)

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av:
Fler anledningar än plagiat, anledning1: Du berättar inte alls om karaktärens framtidsplaner eller bakgrund i denna frågan "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär".
Anledning 2:
Din karaktärs namn får ej vara som ditt IRL namn, vänligen radera karaktären och skapa en ny eller kontakta MOD+ som kan byta förnamnet på din karaktär.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka