Accepterad Sulle og | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sulle og

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198344904367/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Räven#6209

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Sulle är en 18 årig grabb som har haft det svårt i livet. När han var 13 år gammal så flydde han hemifrån och sedan dess har han flyttat från stad till stad. Han är född i Bosnien och levde där tills han bestämmde sig för att fly hemifrån. Hans dröm är att börja jobba på Mekonomen eftersom att han alltid har haft ett stort intresse av snabba bilar. Sulle är oftast glad och trevlig och gillar att hjälpa sinna medmänniskor eftersom att han själv vet hur det är att ha det svårt. Hans dröm är att skaffa sig en flickvän och flytta in i en villa tillsammans med henne och leva lyckligt tillsammans resten av livet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad eftersom att jag har många timmar som jag kan spendera på servern och för att jag verkligen älskar servern. Jag kan bidra med posetiv energie och god stämmning.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom att det är den roligaste servern jag har kört på någonsin, och jag älskar folket som spelar på den.

Hur hittade du Unive? Hittade den tack vare en vän som tippsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja ha ett jobb på mekonomen, eftersom att jag älskar och hjälpa folk. Mitt mål är att alltid finnas där för dom som vill laga sinna bilar eftersom att det kan vara ganska jobbigt om ingen från mekonomen är inne när man behöver en bilmekaniker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar endast på Unive. Brukade dock spela på SwedishKnightRP men den blev tråkig eftersom att det aldrig fans några poliser inne.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka