Sulle
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sulleee/
Vad är ditt namn i verkligheten? Sulle
Vad är ditt discord namn? Sulle#8217
Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär; Sulle Carlsberg, 23. Sulle är född och uppväxt i Stockholm, rötter från Danmark. Han bodde tillsammans med sin mamma och storebror. Hans mamma var en ensamstående tvåbarnsmamma och Sulles pappa var fängslad för livstid. Familjen hade ont om pengar därför hade Sulle och storebrorsan en tuff barndom.
Sulle var väldigt blyg, osäker och var väldigt modersbunden samt var obekväm runt människor under barndomen. Sulle vågade inte ta ett steg framåt han valde hellre stå bakom och titta på de andra. Sulles mamma föste honom bestämt framåt och utmanade alltid Sulle och att inte halka efter de andra barnen.
Familjen var ekonomisk utsatt, på grund av låg ekonomi flyttade familjen till Rinkeby där hyran var mycket lägre än de andra bostäderna. Sulle och storebrorsan började i skolan i Rinkeby, skaffade sig nya vänner i den nya skolan. Alla barnen var som Sulle i Rinkeby. Det var sämre livsvillkor, förutsättningar. I tidig ålder fick Sulle träffa på knark för första gången i sitt liv, en klump av 'hasch'. Han och hans vänner började sälja det för stora summor och det eskalerade snabbt. Gatan hade gett honom självförtroende, en ny livsstil, språk, attityd. Gatan förvandlade honom till en annan människa.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag kan bidra till en bättre och seriösare RP. Med mina kunskaper inom RP tror jag att jag kan hjälpa utveckla andras RP samt mig själv. Som person är jag ganska kreativ och tror att jag kan skapa många scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Antalet spelare som är aktiv på servern, det ger bra vibbar. Man blir skitsugen på att hoppa in och RP:a när man ser online antalet.
Hur hittade du Unive? Genom en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill börja testa med att bli kriminell, kanske börjar sälja knark på gatan, hämta den där ortenkulturen.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill först och främst bli whitelistad sedan kan man bygga upp sig men just nu vill jag bara bli whitelistad så att jag kan RP:a
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar endast på Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Sulle
Vad är ditt discord namn? Sulle#8217
Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär; Sulle Carlsberg, 23. Sulle är född och uppväxt i Stockholm, rötter från Danmark. Han bodde tillsammans med sin mamma och storebror. Hans mamma var en ensamstående tvåbarnsmamma och Sulles pappa var fängslad för livstid. Familjen hade ont om pengar därför hade Sulle och storebrorsan en tuff barndom.
Sulle var väldigt blyg, osäker och var väldigt modersbunden samt var obekväm runt människor under barndomen. Sulle vågade inte ta ett steg framåt han valde hellre stå bakom och titta på de andra. Sulles mamma föste honom bestämt framåt och utmanade alltid Sulle och att inte halka efter de andra barnen.
Familjen var ekonomisk utsatt, på grund av låg ekonomi flyttade familjen till Rinkeby där hyran var mycket lägre än de andra bostäderna. Sulle och storebrorsan började i skolan i Rinkeby, skaffade sig nya vänner i den nya skolan. Alla barnen var som Sulle i Rinkeby. Det var sämre livsvillkor, förutsättningar. I tidig ålder fick Sulle träffa på knark för första gången i sitt liv, en klump av 'hasch'. Han och hans vänner började sälja det för stora summor och det eskalerade snabbt. Gatan hade gett honom självförtroende, en ny livsstil, språk, attityd. Gatan förvandlade honom till en annan människa.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag kan bidra till en bättre och seriösare RP. Med mina kunskaper inom RP tror jag att jag kan hjälpa utveckla andras RP samt mig själv. Som person är jag ganska kreativ och tror att jag kan skapa många scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Antalet spelare som är aktiv på servern, det ger bra vibbar. Man blir skitsugen på att hoppa in och RP:a när man ser online antalet.
Hur hittade du Unive? Genom en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill börja testa med att bli kriminell, kanske börjar sälja knark på gatan, hämta den där ortenkulturen.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill först och främst bli whitelistad sedan kan man bygga upp sig men just nu vill jag bara bli whitelistad så att jag kan RP:a
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar endast på Unive