Nekad Sukraml07 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sukraml07

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? Vad är ditt discord namn? sukram07

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter William Karlsson han är född 2001. när William var runt 5 år så dog han mamma han har bott med sin pappa i han lägenhet i Stockholm hela sitt liv och det har även haft en tuff period för han men tanken på att det var även svårt för han i skolan han hade ADHD och andra svårigheter i skolan. han hade även inte så många vänner och var lite mobbad. skolan försökte hjälpa han men han var inte alls intresserad i skolan så efter han gick ut 9 an så kom han inte in på något gymnasium. så William började jobba på hans pappas bilfirma. William tyckte det var väldigt skönt att börja jobba än att sitta i skolan. de William vill göra eller åstadkomma här på Unvie staden är att hitta ett roligt jobb hitta bra vänner och bara ha det roligt här

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en bra rpare som gillar långa roliga scenarion mellan gäng o poliser, inget skjutande, jag är en rp full kille som har kört på många olika servers har varit mod och delägare på vissa har rpat i 2 år jag vill hjälpa Unvie med jobben så de blir rolig jobb rpa och kriminell rpa,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man behöver inte bara vinna i ett scenario man kan förlora behöver inte alltid vinna som poliser eller kriminela, man kan ha roliga scenario fast att en gäng ska vinna eller polis,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm och rdm är helt förbjudet, sant powergaming fear rp spela på andra servers sammtidigt sant noclipa som staff till olika scenarion, och om man lämnar ett gäng ska man ta scneariot ig inte bara skriva i discord jag lämnar samma med om ni ska avbryta allians och dokumentara i allians o krig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja innan jag ansökte hit va jag mod på en annan server och jag gillar att ha roliga sociala scenarion ha bara åka runt och ha roliga scenarion och har rpat i 2 år nu men väljer att ansöka till unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll som person jag är ej o trevlig och har en bra rp nivå

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka