Nekad Suk-madik | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suk-madik

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199001802869/

Ditt Hex-ID: 11000013e149875

Vad är din discord tagg? Enelí joba#3044

Vem var det som bannade dig? Ao

Hur lång tid var din ban? 5 dagar tror jag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Lallare, Fearrp, Sunt Förnuft ~AO. Återstår: 4 dagar 15 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min kompis skulle toppa våra nya bilar så kom en oförväntad sväng och jag sladdade ur och krockade bilen men så tänkte jag att det va så orealistiskt så att jag inte skulle rp:a på de och derför tror jag att jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade köpt nya bilar som, gick ganska fort, då åkte vi ut på motorvägen och ville toppa dom. Vi hade åkte en bit tills vi var vid tunneln vid militären efter där kom en skarp sväng som jag inte såg. Då körde jag rakt in i recket och sladdade upp på berget och eftersom de va så orealistiskt så valde vi o inte rp på de och ba fixa bilarna och glida bvidare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va jag som gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag tjuvade en polisbil när jag körde mina första minuter men jag ångrar det grovt och fattade inte va man skulle göra på spelet då. Lärde mig att aldrig lite på främlingar på gatan vid torget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kanske kunnat tänka att jag skulle spela som om det vore real life och inte lyssna på snubbar som säge till mig o göra ovanliga saker som att tjuva en polisbil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer börja inte köra så fort och va rädd om livet för genom att köra så fort i värklige heten så hade du vart helt död

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka