Accepterad Sugarmac | Medlem ansökning (Elias)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sugarmac

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Johansson

Vad är ditt discord namn? Sugarmac

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kushtrim Shqiptar

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Utåtgående, självsäker, lite dum

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kushtrim är ursprungligen från Albanien men flyttade som tonåring, han har alltid haft ekonomiska problem sen liten med sin familj och vill göra någonting mer med sitt liv, till vilka medel som helst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att rollspela till min bästa förmåga och respektera andras karaktärer och storylines, hålla mig till spelets regler, vara så realistisk som möjligt i mina interaktioner med andra spelare och försöka interagera och samarbeta med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man låter den andra spelarens karaktär lyckas eller vinna i en situation, istället för att fokusera på att din egen karaktär ska vinna för att skapa en interessant dynamik och gameplay

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, detta kommer vara min första riktiga RP.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random Deathmatch, man får inte döda eller skada varandra utan något skäl eller någon bakgrund som skulle leda till detta, NLR - New life rule, om man dör får man inte komma ihåg någonting som har hänt sedan innan. FearRP - man måste värna om mitt liv om någon t.ex skulle sikta vapen mot en.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.
Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Kushtrim Sqiptar växte upp i en liten by i Albanien, där hans familj kämpade med ekonomiska svårigheter.

Vid 16 års ålder, beslutade Kushtrim att lämna sitt hemland för att söka bättre möjligheter utomlands. Han bosatte sig i en större stad i Europa, där han hoppades på ett bättre liv. Men han fann sig snabbt i en ny miljö där han saknade pengar och kontakter. Utan utbildning och med begränsade språkkunskaper var det svårt att hitta ett stabilt jobb. Han blev medveten om att många i hans situation vände sig till det kriminella livet.

Kushtrim började umgås med personer som var involverade i mindre brottsliga aktiviteter. Han såg detta som en väg att snabbt tjäna pengar och förbättra sin situation. Hans erfarenheter från Albanien, där han bevittnat hur människor utnyttjades av pyramidspel och ekonomiska bedrägerier, gav honom en viss förståelse för riskerna och konsekvenserna av sådana handlingar.

Trots de snabba pengarna kände Kushtrim en inre konflikt. Han ville inte bli en del av den organiserade brottsligheten som han visste kunde leda till allvarliga konsekvenser. Han drömde om att skapa en bättre framtid för sig själv och sina framtida barn, fri från de ekonomiska svårigheter han upplevt under sin uppväxt.

Kushtrim är en komplex karaktär som balanserar mellan sina ambitioner att förbättra sin livssituation och de etiska dilemman han ställs inför. Hans bakgrund i ett land som genomgick stora ekonomiska omvälvningar och hans personliga erfarenheter av fattigdom och brottslighet formar hans beslut och handlingar i spelets gång.

Hej! Jag kan se att det står "Intervju", men kan inte hitta någon mer information.
Hur går jag tillväga?

Hej! Jag kan se att det står "Intervju", men kan inte hitta någon mer information.
Hur går jag tillväga?
Du hittar mer info på Discord servern

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka