Antagen suecia | Chef-jobb ansökan | GSP [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

suecia

Aktiv Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
244
Vilken chefs-position ansöker du till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Melvin

Vad är ditt användarnamn på discord? scigareten1

Ange ditt födelsedatum: 19 Januari 2010

När fick du medlemskap på Unive? Vart medlem 10 november 2024! sen blev jag bannad men kom tillbaka 17 augusti och varit medlem hela tiden.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag blev chef på trygghansa i januari 2025 när de hade dålig aktivtet sen fick jag upp aktivteten igen och slutade pågrund av att jag blev helper. Sen har jag även varit falck chef i cirka en månad augusti-september 2025 där jag gjorde väldigt bra arbete då jag fick upp aktiviteten galant och skulle lägga in nya förslag egentligen men blev MC president istället. Jag har även varit marja-lisa ledning, sjukvårds ledning, inquisitor ledning samt vanilla ledning. Vet ej om de räknas men har varit Mod och koordinator!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att få de aktivt varje dag vet att sådan jobb är svåra att få aktivt men vill få de jätte aktivt och till ett bra och socialt jobb speciellt nu när de skjuts så mycket i grovestreet. Vill först och främst få in nya arbetare och aktiva som kan hålla jobbet aktivt och inte bara lalla runt. Sen så ska jag se vad som fattas t.ex om något nytt script eller fordon behövs.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag kommer hem efter skolan cirka 16 och är oftast aktiv då ända till 22 om inget annat kommer ivägen. på helger och lov då är jag aktiv mellan 15-03 typ kan skiftas beror på vad jag gör!

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta den, innan din roll dras automatiskt. Lycka till

Grattis!

Du har valts ut som chef till [företaget spelaren sökte till].

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka