Nekad suddrise_my_brother | Ban överklagan [KING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

suddrise_my_brother

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: suddrise_my_brother

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968756429/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: suddrise_my_brother

Vad är din discord tagg? suddrise2802

Vem var det som bannade dig? det står inte

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM -320

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte. vet inte ens vad RDM -320 betyder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom nyss in på servern och min gubbe hade inte laddat in. men jag kunde röra mig så jag gick till där man fixar jobb. och då såg jag en kvinna och skulle testa om hon såg mig så jag slog henne men hon sa inget eller kollade på mig sen sprang hon iväg och några sekunder senare så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban. för jag gjorde inget fel. jag försökte bara kolla om hon såg mig. och jag försökte prata med henne men hon sa inget

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag snodde en bil. och sen kom det en person och sa att det var hans bil. och jag sa: det här är min bil. då sa han: bevisa det. då backade jag på han lite och sen körde iväg och sen blev jag bannad. sen har jag aldrig snott en bil igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? lämnat och testa igen att joina.

Har du lärt dig någonting efter din ban? om det händer igen ska jag fixa problemet eller ringa er support

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka