Nekad Suddie | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EEee

Aktiv Medlem
Meddelanden
888
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/TAP_/

Ditt Hex-ID: 11000013e1a3c12 (Hex)

Vad är din discord tagg? Wille#2038

Vem var det som bannade dig? Philip tror jag inte 100% säker fast ganska säker.

Hur lång tid var din ban? 1år sedan

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är bannad i discorden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag pingade philip tror jag och blev bannad för de och var sjukt dumt av mig och skulle gärna vilja ha en chans till för att börja spela på servern igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg så speciellt mycket då de var länge sen fast jag tror att jag taggade philip i någon chatt och blev bannad av de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en felaktig ban av er som staff då jag inte visste att de fanns en regel på att man inte fick tagga philip. Fast har lärt mig av mina misstag och skulle vilja rätta till de om jag får en chans till att spela på eran server återigen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej de har jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat gjort annorlunda skulle vara att jag inte behövt tagga philip och läst igenom reglerna en extra gång då jag inte borde ha gjort de och tänkt till innan jag gjorde de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Verkligen, efter denna tid så har jag lärt mig extremt mycket efter den långa tiden som har gått och hoppas att jag kan få en till chans då jag själv anser att jag har blivit mycket mognare med tiden. (tog nej på läst regler då jag var bannad och ni har förmodligen ändrat extremt mycket på senaste)

Har du läst våra regler? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka