Nekad Succos | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvoriddarn

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Ditt discord namn: succos

Ditt Hex-ID: 1100001464aafa2

Vad för typ av beslut gäller det? Roller (Medlem, Kriminell och 2024-medlem)

Vem/vilka tog beslutet? Bubblegum

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag valde att clogga, Det var väldigt dumt. Alla gör vi fel och jag denna gången var det jag. Jag ber er om 1 sista chans och endast 1. Jag har inte en haft indraga roller någon gång och har alltid spelat enligt reglerna idag blev jag stressad och gjort mycket stort fel. Jag ber er om att vara riktigt snälla och tänka över ert beslut.

Hur är beslutet felaktigt? Det var inte felaktigt, Det jag gjorde var väldigt dumt och inget man ska göra jag vet det. Jag gjorde fel för att det hänt mig för många gånger. Denna gången var det jag och om ni ger tillbaka mina roller efter mitt stora misstag kan jag lova er på heder och samvete att jag inte komma göra om det jag gjorde och jag kommer inte bryta en ända regel. Jag är bredd att ta permanent ban från servern och discorden om jag gör minsta lilla fel vilket ni kan skriva upp om ni väljer att överväga detta. Snälla! Jag ber er om en sista chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns inga. Jag gjorde fel det står jag för! En sista chans! Har varit på unive sedan 2021!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka