Inaktuell Succos | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvoriddarn

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Alvinnnnnn/

Ditt Hex-ID: 1100001464aafa2

Vad är din discord tagg? succos

Vem var det som bannade dig? Anticheat (ban id 4928 och 9b727ce3)

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-12-22 104423.pngScreenshot 2025-12-22 104445.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej, Gick in nu vid 10:30 och det var 0 spelare inne sen blevjag bannad direkt efter loadingscreenen höll på att rita mitt bidrag till tävlingen och kollade upp så stog det anticheat ban. Skulle bli glad om detta går att lösa så snabbt som möjligt då detta blir en lång jul utan unive God jul och gott nytt år!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet ej, Gick in nu vid 10:30 och det var 0 spelare inne sen blevjag bannad direkt efter loadingscreenen höll på att rita mitt bidrag till tävlingen och kollade upp så stog det anticheat ban. Skulle bli glad om detta går att lösa så snabbt som möjligt då detta blir en lång jul utan unive God jul och gott nytt år!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, Jag ritade till tävlingen samtidigt som jag laddade in på en helt tom server "0/600" och direkt efter loadingscreen fick jag instaban tror jag eftersom jag ritade hann jag inte se exakt när jag blev bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har en del bans men har förbättras på det senaste och försökt bli bannad mycket mindre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget direkt asså laddade bara in tog inte ens min karaktär nu när jag tänker kanske fler är bannade eftersom det står "0/600"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, Den är felaktig. Blir en lång jul utan Unive om vi inte kan lösa detta. Tack på förhand och God Jul och Gott Nytt År.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka