Accepterad subs__clan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? felix heter jag irl

Vad är ditt discord namn? subban#2173

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Hans namn är Emil Karllson
Han föddes i Stockholm år 2002-09-09. Hans föräldrar dog tyvärr i en bilkrasch 1999 vilket ledde till att jag blev adopterad av en annan familj som bor i Sverige och men den familjen hade ett till barn som heter Markus Olsson. Han är en lite känslig person av mig fast samtidigt en väldigt optimistisk person,han är också väldigt samarbetssam av mig och har därför enkelt till att kunna samarbeta med personer. Han gillar att köra bil, spela fotboll, spela paddel och att hänga med kompisar. Han gillar dessutom att samarbeta med folk och lära känna många nya personer. Han gillar också att njuta av naturen och är också väldigt fixerad i att gymma. Hans mål i denna stad är att bli så framgångsrik som möjligt och han vill jobba som Bilsäljare eller på Mekonomen eftersom han har gjort det i en annan stad innan han flyttade hit, där tog han med sig mycket erfarenhet om massa olika yrken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med skön rp åt server och roliga scenarion åt servern och alla ska tycka om att rpa med mig och alla ska ha kul när dom rpar:)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om det är poliser med i ett scenario och kriminella är med då ska båda ha kul och inte bara en att dom kriminella bara skjuter ner poliserna på noll tide eller polisen gör det samma då blire kul för dom som förlorar scenariot.

Hur hittade du Unive? mina vänner har kört har förut och dom säger den är bra som och då vill jag ansöka om wl på unive och testa den för att kunna testa den och se om dom har rätt eller fel!

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka