Nekad subs__clan | Medlem ansökning [lundgren.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? ted

Vad är ditt discord namn? Elnertz

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abel Kabel och är 24 år gammal och är sjukt kriminell och har gjort många kriminella aktiviteter i sitt liv och har varit efterlyst många gånger i sitt liv i denna stad unive. Hans uppväxt har varit ganska dålig för hans föräldrar lämnade han i hans hemland när hans föräldrar åkte till ett annat land för att överleva från ett krig som varade i deras land då. Då fick Abel en ide om att bygga en mini flotte för att ta sig över ett hav som tog han ca 2 dagar och sen när han kom fram så tog några emot han som såg han ute i havet och sedan tog dom emot han och gav han mat och dricka eftersom han hade varit utan det i ca 2 dagar när han var ute på havet en ganska bra stund. När hans föräldrar hade flytt från hans land så hade dom kommit till samma land vid namn Sverige på 2 olika vägar hans föräldrar åkte från Polen med fordon på land medans Abel tog sin bra IQ till att bygga en flotte för att ta sig ifrån kriget som varade då i Polen på 2013 . Han och hans föräldrar träffades aldrig mer efter det och då fick han nya föräldrar då dom som tog emot han när han kom med sin flotte på havet och som gav han mat och dricka. Abel har också intressen av Natur och lite annat smått och gott, Han hade lärt sig att bygga en flotte genom sin natur kompis nere i Polen vid namn Kurt. han och Kurt hade suttit i timmar nere i Polen för att gissa hur man gjorde en flotte tills dom fick reda på att det var ganska enkelt att bygga ihop en sådan flotte smidigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp alltså Social rp och bland annat roliga scenario som då förstås är roliga för båda partnerna och tex om jag ska göra något scenario så tänker jag på motsatsen om dom skulle tyckte det är kul att göra detta scenario med oss som gör scenariot. Jag skulle också göra scenarion som gör att jag hjälper motparten med något men inte för mycket satt det blir väldigt kul för båda sidorna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel om de är en polis och en krim och kriminella bara börja skjut mot polisen då så blire inte kul för polisen bara kul för kiminella. ett lättare sätt att säga de på att man inte ska vinna scenarion hela tiden man måste kunna förlora med för alla spelar väll fivem för att ha kul?

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ingen VDM (Vehicle Deathmatch): Man använder ett fordon som vapen. T.ex. du går på stan och en person kommer och kör över dig utan anledning. (Får endast användas I nödvärn för att komma undan men håll de realistiskt) Powergaming: Man ska inte göra onaturliga saker, T.ex. du kör i 200 km/h och kör rakt in i en vägg så ska du inte köra iväg direkt eller hoppa ur bilen och börja springa. Sunt Förnuft: Du skall ha logik som du har i verkligheten. Tex om du skall göra något i spelet fråga dig själv om du verkligen hade gjort det i verkligheten. Vi vill inte ha orealistisk RP. (Exempel: Du går utanför en polisstation och skjuter mot folk detta leder till ban direkt) Ingen RDM (Random Deathmatch): Man dödar någon utan ett scenario bakom. Te.x. du går mitt på stan och en person kommer upp med pistol och skjuter dig i huvudet. (NLR) New life rule: Ifall du dör så ska du glömma bort allt som hänt under scenariot, du ska t.ex. inte gå efter samma person som precis dödade dig (Gäller även I gängkrig blir du skjuten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? kan visa några regler jag kan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte fan vet jag Anmäl

Nekad.

Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av:
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka