Nekad subs__clan | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? felix heter jag irl

Vad är ditt discord namn? subbbis

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdu Svahili han är född in turkiet han är 22 år gammal hans familj har flytt från kriget dem har fått pengar från staten dem bor just nu i en lägenhet på 75 kvadrat och abdu kände att det var dags att flytta hemifrån så han tänkte UNIVE!! därför ansöker han om medborgarskap här oss unive så han flytta han har lite vänner en heter felix och hans brorsor han vill gärna bli mekaniker han han snickrat i turkiet och lärt sig mycket om bilar han vill dock lära sig mer om miljön i unive och kunna skapa vännskap med dem flesta han ser ifram imot denna chansen han hoppas han kan få jobb och vänner han gillar att kolla samt läsa om bilar och ljudsystem i dem samt motorer han gillar även att bygga mycke men mest att hänga med polare på krogar och vägar osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ad kan du bidra med till serverns RP? jag ska kunna bidra med bra rp och scenarion inte vara självisk, eller sträng i alla lägen jag ska kunna rpa socialt och efter situationen som sker : sammanfattning bra rp dra ut på scenarion så mycke jag kan och tänka på vad ja gör som person :D

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte bara rpa för dig eller i dig utan du ska kunna rpa med dem i din närhet satt dem också får ett bra scenario av det hela så inte vara så självisk, brukar ja tänka på oftast.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? mina vänner har kört har förut och dom säger den är bra som och då vill jag ansöka om wl på unive och testa den för att kunna testa den och se om dom har rätt eller fel!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? kan visa några regler jag kan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte fan vet jag

Nekad.

Anledning: Plagiat samt inte med i dcn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka