Nekad subs__clan | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? peter

Vad är ditt discord namn? subbis

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abel Kabel han är 22 år gammal. Han är uppväxt i Göteborg med sin bror. Han hade en svår uppväxt där han blev slagen av sina föräldrar och hans föräldrar drack mycket alkohol. När han blev vuxen valde han att gå polishögskolan för hans dröm är att bli en polis för hans farfar var polis när han var liten då berättade hans farfar mycket om brott han har utträtt och Abel tyckte det var intressant och Abel skulle vilja bli HR för att utreda SU och sådant.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med bra rp alltså Social rp och bland annat roliga scenario som då förstås är roliga för båda partnerna och tex om jag ska göra något scenario så tänker jag på motsatsen om dom skulle tyckte det är kul att göra detta scenario med oss som gör scenariot. Jag skulle också göra scenarion som gör att jag hjälper motparten med något men inte för mycket satt det blir väldigt kul för båda sidorna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte bara rpa för dig eller i dig utan du ska kunna rpa med dem i din närhet satt dem också får ett bra scenario av det hela så inte vara så självisk, brukar ja tänka på oftast.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla regler men orkar ej skriva alla VDM är om du använder ditt fordon som ett vapen. Powergamming är om du kör in i en vägg och du ej rpar på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? kan visa några regler jag kan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vet ej

Nekad.
Anledning:
Utveckla hur din karaktär är som person och barndomen + hittar ej "subbis" i vår dc server

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka