Accepterad subs__clan | Medlem ansökning [1.krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? _subban

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lorenzo gamba och han har en bror vid namn Simon gamba. De föddes i Somalien tillsammans med sin familj. Lil Tjay är något yngre än Simon, men när Lorenzo var liten gick hans mamma bort. Det blev en tuff tid för familjen och särskilt för Lorenzo. Lorenzos pappa jobbade som taxichaufför och ägde även hela taxifirman. Företaget gick bra och de kunde skapa en stabil ekonomi för familjen. Några år senare blev Lorenzo pappa sjuk och var tvungen att ta en paus från arbetet. Lorenzo och Simon var då endast 12 och 10 år gamla och kunde inte göra mycket för att hjälpa till. Familjen bestämde sig för att flytta till Sverige och de hade släktingar där som de kunde bo hos. Lorenzo och Simon kunde inte prata svenska, men de började i skolan och hamnade i en specialklass där de lärde sig språket. Lorenzo lyckades skapa starka vänskapsband och umgicks ofta med sin bror Simon eftersom deras svenska fortfarande var begränsad. Några år senare tog Lorenzo studenten och presterade väl i skolan, med flytande svenska. Hans bror Si

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? karaktärsstrak rolig kung

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag skulle vilja jobba på marja lisas med denna karaktär har spelat det mesta och det ska bli kul att hitta på något nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp alltså Social rp och bland annat roliga scenario som då förstås är roliga för båda partnerna och tex om jag ska göra något scenario så tänker jag på motsatsen om dom skulle tyckte det är kul att göra detta scenario med oss som gör scenariot. Jag skulle också göra scenarion som gör att jag hjälper motparten med något men inte för mycket satt det blir väldigt kul för båda sidorna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel om de är en polis och en krim och kriminella bara börja skjut mot polisen då så blir det inte kul för polisen bara kul för kriminella. ett lättare sätt att säga de på att man inte ska vinna scenarion hela tiden man måste kunna förlora med för alla spelar väll fivem för att ha kul?

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot regler jag har lärt mig av mina misstag kommer aldrig göra om något blev bannad för c-log och jag har lärt mig av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm om du dödar något med ett fordon. pwr om du kör in i en vägg i 200km och inte rpar på dina skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vet ej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

min karaktär har haft en dålig uppväxt. Då han behövde fly från sitt hemland vid 7 års ålder eftersom det var krig i det landet. Så han flydde till Sverige och där så blev han aborterad av en familj. Den familjen hjälpte honom att komma in på en skola och få rätt utbildning. Han största intressena är att få hålla på med fotboll och bilar för han har ett stort intresse i bilar han älskar f1. Hans dröm är att få spela i ett Allsvensk klubb när han har blivit större.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till [Ansökan]

Godkänd efter muntlig intervju av @1.krato .
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka