Nekad subs__clan | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199260797696/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d848b00

Vad är din discord tagg? _subban_

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: ööa bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ej var i vc under ett scenario som var

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute på oljeriggen och det var en shotout där ute. Som varade i 10 min. Efter detta så märker jag att jag fick en krim varning från ingenstans och märker att jag ej sitter i krim vc. Och direkt när jag ser det sätter jag mig i vc och spelar som vanligt . Jag tycker så här att man borde kanske snacka med personen istället än att bara banna sådär/ge varningar. Hade uppskattats.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår från eran vinkel att man ska banna när man gör regelbrott men denna gång tycker jag att man kan ge en muntlig varning och säga att man ska hoppa in i vc! Jag förstår att den är på mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad flertalet gånger tidigare men jag minns dem ej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sitta i vc

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att alltid dubbelkolla att jag sitter i vc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja..

Vi har gått ut med så många gånger att ni ska sitta i vc när ni rpar och ändå är du ig mitt i en skottlossning och sitter inte i vc. Vill du prata om det i support kan vi göra det men beslutet kommer absolut inte ändras. 1 varning och 2 dagar ban är egentligen ganska snälla åtgärder speciellt när ni var flera stycken från samma allians som var delaktiga i scenariot som inte satt i vc.

Senast ändrad:
Med tanke på att du inte förstår allvarlighetsgraden i ditt regelbrott så kommer även banöverklagan att nekas.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka