Nekad subs__clan | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199260797696/

Ditt Hex-ID: 11000014d848b00

Vad är din discord tagg? subban#2173

Vem var det som bannade dig? challe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har fan ingen aning varför varför jag var med i en skottlosstnigen som var vid sons och där ifrån blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med i skottlosstingen som var vid sons och där åkte jag och min kompis runt och hjälpte mitt gäng nätverket och sons mot polisen och sen skulle jag ta uppe en grabb som är med i sons och köra han till sjukan sen kommer polisen och kör rakt in i oss så vi hoppade ur bilen och jag började skjuta mot polisen och sen så spränga jag över vägen och då får jag en hel del skott i mot mig och sen blir jag bannad från ingen stans bara på bannen stod de skjuter hej vilt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga ja som eftersom det är en p ban och jag fick indraget på allt hade inte en ens en varning innan jag fick bannen fick . och hade förstå om det var en mindre ban eller indragen krim men inte p ban direkt,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad förut förläng sen men det var ett tag sen minns inte vad det var då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skjuta mot polis bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså jag vet inte vad jag ska ha lärt mig eftersom jag tycker inte det var något fel på scenariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka