Accepterad subs__clan | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199260797696/

Ditt Hex-ID: 11000014d848b00

Vad är din discord tagg? subban#2173

Vem var det som bannade dig? ROZZZI

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog ett vapen ur en bil utan krim och sedan lämnade servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en en grabb ta ut sin bil då sprang jag fram till bilen och tog pistolen ifrån honom efter de sprang jag en bit ifrån deras gäng hus och lämnade och sen anslut jag till server igen och försökt leta upp grabben och ge tillbaka pistolen men hitta ej han. Och när jag ej hade tillgång att hoppa support då bannar hon mig och hon har även skickat ett discord pm till mig att jag ska hoppa support men kudde inte just då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag håller med om att det var en giltig ban och jag har sett ban bevisen och förstår varför Rozii valde att banna mig jag hade själv tagit samma beslut om jag var en del av staff teamet, som jag skrev var det en giltig ban och inga konstigheter, jag anser dock att jag lärt mig utav detta otroligt korkade beteende som resulterade i en ban, och anser att jag är mogen för att komma tillbaks in på servern och bevisa att jag lärt mig utav mina konsekvenser.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga som är lika denna eller fall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag ej skulle ha lämnat och inte tagit pistolen jag tänkte inte till när jag gjorde de jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ta saker ifrån bilar och inte c logga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka