Nekad subs__clan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199260797696/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d848b00

Vad är din discord tagg? _subban

Vem var det som bannade dig? Hejsan

Bild på banmeddelande: CIG.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo staffsen valde att banna mig då jag gjorde ett regelbrott som då är c log . Det var jätte dumt gjort av mig att c loga men jag var bara stressad och erkänner till själva felet som jag har gjort. Jag har till och med läst alla regler och kommer att följa alla regler och inte bryta mot 1 enda regel. Jag kommer att vara en bra inspiration för spelarna och göra mitt bästa för att ha ett så bra rollspelande inom denna underbara servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb försökte råna mig och jag hade redan blivit rånad minst 3 gånger samma dag så jag blev väldigt irriterad och bestämmde mig då för att stänga av vilket lede till p ban jag ber om ursäkt och det kommer inte att ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban då jag c logade. Jag skulle inte ha gjort det och istället bara fortsätta scenariot. Jag ber om ursäkt för att jag c logade och det kommer inte hända igen. Jag har saknat unive och ångrar mig grovt för det misstaget jag har gjort. Jag hoppas att ni kan förlåta mig och ta tillbaka mig så jag kan bevisa på att jag verkligen bryr mig om unive och att jag inte kommer bryta mot servens regler. Det var jätte dumt gjort av mig och jag ångrar det jätte mycket. Jag ber om ursäkt igen för mitt jätte dumma beteende och jag lovar att det inte kommer att hända igen. Allt jag har tänkt på är att komma tillbaka till unive och börja rollspela med mina vänner och följa reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pallar ej förklara

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är att INTE clogga vilket var väldigt väldigt dumt av mig och jag vet inte ens vad jag tänkte när jag gjorde de I efter hand ångrar jag det så mycket att ni inte ens förstår, jag har verkligen utvecklats nu och är inte samma person som förr och kommer följa VARENDA regel till 100%, ge mig bara en chans till så ser ni att detta inte upprepas och att ja för ändrats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig under min ban är att inte c loga såklart och bara följa reglerna. Hade jag gjort det så skulle jag inte vara här utan jag skulle ha roligt med mina vänner osv. Jag ångrar mig grovt och vill gärna komma tillbaka och rpa med lina vänner. Jag kommer att börja följa reglerna nu osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka