Nekad subs__clan | Ban Överklagan [Argon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199260797696/

Ditt Hex-ID: 11000014d848b00

Vad är din discord tagg? subban#2173

Vem var det som bannade dig? argon

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lämnade efter jag slog ner han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sjukhuset jag råkade missclicka igenom "R" och personen framför mig dog direkt jag visste inte ens att jag kunde slås då jag var/är icke medlem och trodde inte dem kunde slå andra personer så det var absolut inte meningen att slå någon, efter det blev jag rädd och tänkte att det buggade då jag hade lyckats slå någon för vad jag vet så ska det inte gå att slå andra personer som icke medlem, vad jag hade skulle gjort är att jag skulle ha tagit upp personen och lyft in honom till sjukvårdare men jag blev så rädd/stressad av att jag lyckats slå ihjäl honom för jag visste verkligen inte att det skulle gå att göra som icke medlem efter det så valde jag att lämna då jag fick lov dra till min farsa och skulle hinna med bussen men även för jag var rädd att jag skulle få ban eftersom ni staffs skulle tro att jag slog ihjäl honom med flit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut mitt fel det var jag som gjorde fel det började vid att jag slog ihjäl honom men som jag skrev var det verkligen inte meningen att slå ihjäl någon och som jag också skrev så visste jag inte att man kunde slå andra personer som icke medlem, och efter det så lämnade jag jag förstår att ni valde att banna mig eftersom jag lämnade jag förklarade varför jag valde att lämna på frågan före denna och jag ber verkligen om ursäkt för detta jag lovar att jag aldrig ska göra samma misstag igen, snälla ge mig en ny chans att jag lärt mig utav mitt misstag som resulterade till denna ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga jag minns eller fall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag skrev tidigare i denna ban överklagan på en tidigare fråga så "vad jag hade skulle gjort är att jag skulle ha tagit upp personen och lyft in honom till sjukvårdare men jag blev så rädd/stressad av att jag lyckats slå ihjäl honom för jag visste verkligen inte att det skulle gå att göra som icke medlem efter det så valde jag att lämna då jag fick lov dra till min farsa och skulle hinna med bussen men även för jag var rädd att jag skulle få ban eftersom ni staffs skulle tro att jag slog ihjäl honom med flit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag lärt mig utav detta misstag är att jag kommer skriva i OOC nästa gång "miss" så de inte tror att jag slår någon med mening men även att hjälpa dem till sjukan då jag inte har något emot personen, jag ber verkligen om ursäkt för denna incident och jag kan verkligen säga att jag lärt mig utav detta jag kommer aldrig mer göra om samma misstag det kan jag lova er, ni kan hålla ett extra öga på mig om ni ger mig en ny chans så kommer ni se att jag lärt mig utav min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a fattar

Endast en ban överklagan per 24h.
Vänta minst 24h innan din nästa banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka