Nekad subs__clan | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Subbis

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? felix heter jag irl

Vad heter du på discord? subban

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar spela med vänner och chilla med polare. och vill hjälpa servern mera och få bort alla lallare som finns på unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart i 6 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 9 gånger förut

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts ansvar är att dva bilar som har gått sönder som står vid en motor väg eller något annat ställe på mappen helt övergiven varför för att om det kommer någon i hög fart och kör rakt in i bilen då blir det inte roligt för den som körde in i bilen såklart andra är att få serverns lallare bort från servern och få servern lalla fri så ingen lallare kommer och förstör ett scenario eller något annat man håller på med på servern alla spelar fivem för att ha kul såklart och det är inte jätte roligt om en lallare kommer och förstör och det är en servevakts ansvar att göral.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag skulle vilja bli servervakt för jag vill att servern sak växa mer och mera och jag vill få bort alla lallare från unive tycker ej lallare är ok. och jag kommer vara aktiv varje dag jag kan kommer göra mitt arbete bra. och om jag ser någon som gör regel brott då kommer jag kicka eller ge dom en svban och efter det om jag tycker att det ska vara en längre ban så hoppar jag till support såklart.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. för mig är korruption att man har sian perms för fördelar för att ressa sig själv eller bana någon utan att han har gjort något i mot för du är sur på han. och om du är hungrig och håller på att dö och då för att du inte hade pengar och bara
revvar du dig då är det korruption och gick du och dog i ett scenario och sen ressar du dig då är det med korruption. alltså att du får grejer för din fördel,

Nekad.
Anledning
: Du vart Permanent avstängd i Maj, efter en Permanent avstängning så måste man vänta i 6 månader innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen i November. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka