Accepterad suavecheetah664 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gorillan1234

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Osamagang/

Ditt Hex-ID: 11000014bfca336

Vad är din discord tagg? Beyonce 2024✔#1853

Vem var det som bannade dig? BigBen

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Krim utan krim, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag knivhögg en annan spelare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bara var runt lite och då kom en snubbe som var kaksig hotsam och bara otrevlig en sak led till den andra då det blev bråk som led till att jag tog det extra steget att dra fram kniven.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig på det sättet för jag högg han det gjorde jag det är bara att om spelet har med rp att göra så gjorde jag allt inom rp jag gick inte fram och dödade han det led upp till det då jag kände för min karaktärs bästa om det vore real life så att säga... han som sålde mig kniven sade att det är bra att ha om man behöver, han sade också att man klarar sig som bara medborgare då han hade fel men det var det jag gick efter. så ja, jag gjorde fel men jag tror inte att straffet passar brottet, jag var inom rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har antingen varit pga att jag behöver snabb transport eller missförstående mellan staffs och mig, inget grovt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte haft kniven på mig överhuvudtaget och det kommer självklart att ryka när jag kommer tillbaka, men jag blir bannad om jag slår han, jag blir bannad om jag använder någon våld, jag blir bannad om jag drar då jag drar från ett scenario, jag har varit på denna server väldigt länge och många felaktiga bans, jag har planerade scenarion idag som bygger på min och andras karaktärer så jag vill fråga om jag kan få ett undantag så ryker kniven.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte använda knivar eller grov våld mot andra spelare och hålla sig civil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? o ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka