Nekad Su11e | Medlem ansökning [Vacwille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Su11e

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sulle

Vad är ditt discord namn? uhfraid.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Vindstedt. 18 År Gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Kreativ och en allmänt glad person.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Skulle vilja rpa krim inom snar framtid så det är nog det jag har planerat för framtiden. När det kommer till bakgrund så växte Erik upp i en liten by utanför Stockholm. Hans pappa var djupt involverad inom gängkriminlitet. Erik var inte duktig i skolan och med den stökiga stämningen hemma så blev han också involverad i kriminalitet precis som hans far. Han vart mer och mer involverad med tiden som gick vilket reflekterade till att han blev omplacerad till staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös och krävande rp som jag tror kan få dem om kring mig att rpa på samma sätt. Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp då jag har ca 3k timmar på fivem. Jag är mogen vilket jag tror verkligen kan behövas i många scenarion för att helt enkelt utveckla olika scenarion och helt enkelt få så bra och rolig rp som möjligt!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag helt enkelt ska kunna brösta att förlora och helt enkelt inte bara göra saker som gynnar mig i olika scenarion utan att jag ska kunna göra olika val inom ett scenario som kanske gör så att jag förlorar men det är helt enkelt en del av rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag absolut, jag har brutit mot tex fearrp någon gång. Det var just efter det jag lärde mig att kunna spela för motpartens vinst och helt enkelt värna om mitt liv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM [Veichle Death Match] RDM [Random Death Match] Vdm betyder att man använder sitt fordon som ett vapen. RDM betyder att man dödar någon utan någon riktig anledning eller ett bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja. Alla svaren e tagna från min andra ansökan jag gjorde för 3 eller 4 dagar sedan men den har vart kvar på granskning i över 24 timmar nu så gör helt enkelt en ny.

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: inte tagit sin ansökan i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka