Nekad stylewalker | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adde56

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197965592252/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? atro#1850

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2021

Berätta om din karaktär. Magnus är en knäpp person åker ofta ambulans för han brukar hamna i fight med personer från gatan. han gillar högrevs burgare med vitlöks sås och pommes med inlagd gurka. han har många vänner som han brukar bråka med och blir jagad av gäng. han har bara blivit tagen av polisen och stannad en gång för grov körning i trafiken. han brukar gymma ibland för han tycker att gymma ger tjejer. han älskar klubba och dricka stark sprit med sina kompisar som han gör olagliga saker med. han var med i gäng men åkte nästan fast så han sluta men han vill börja igen för han tycker de ör kul att råna folk på doms mobiler och chips och resa för tvättade pengar. han gillar tjejer han är en riktig tjej magnet han får alla han vill och gillar epa traktorer men han brukar trimma dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill ha roligare en vara en vanlig spelare jag vill kunna få rpa bättre en för och vill kunna börja jobba med min kompis som jobbar på falck.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tyckte de är en rolig grej att få rpa som en svensk person med svenska saker och man kan få vänner och ha roligt som att råna eller bara köra epa

Hur hittade du Unive? jag har kollat på streamers och tänkte att jag också vill göra detta så jag joina jag var väldigt ny men jag lyckades och mina kompiasr tipsade

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål är att få typ ett jobb på falck med min kompis och typ åka i volvo 740 och ragga på tjejer. jag vill ha almänt gött och va med vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att börja jobba på ett mer betalt jobb så jag kan köpa nån nice bil och vara med i nån mafia så jag kan få ännu mer betalt en typ falck.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka